Fastalavn, er mit navn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Happiness skriver:

Ja, nu nærmer tiden sig hvor man skal finde ud af hvad de små poder skal klædes ud som.

Jeg gad godt at Lukas skulle være Pingu, da han bare ELSKER den Men kan ikke finde den nogle steder, så nu må jeg i tænkeboks

Hvad skal dit barn klædes ud som?? Og hvad har de været klædt ud som før??

H&M har nogle pingvin / natdragter sådan en har jeg købt til min dreng. Men de går kun til 92 men er dog lidt store i det. Men ved ikke hvor gammel din er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

JS<3

MorDk skriver:

Vores søn skal være Batman. Han aner ikke hvem han er... men han fik noget nattøj med slag. Så det er for os en nem løsning. Han går ikke så meget op i det. Ellers overvejer jeg faktisk at købe et sæt med CARS. For han ELSKER Cars.

Sidste år var han Dinosaura til fastelavn og da han var 6 mdr. gammel (hans første fastelavn) var han supermand!

Prinsessen skal være fe/prinsesse ♥ Lyserødt tylskørt og sølvsko *S*

Hvor pokker finder du en tylskørte i de små størrelser? 

Anmeld

14. januar 2013

TbCp

Mikkel skal være klovn... vi har en hjemmesyet dragt fra da min lillebror var barn

Liva siger hun vil være en fra Monster High.....

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

sommerbarn<3 skriver:

H&M har nogle pingvin / natdragter sådan en har jeg købt til min dreng. Men de går kun til 92 men er dog lidt store i det. Men ved ikke hvor gammel din er.

Det må jeg kigge på. Han bruger str 92, så det ville være perfekt!

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

TbCp skriver:

Mikkel skal være klovn... vi har en hjemmesyet dragt fra da min lillebror var barn

Smart med genbrug Er slet ikke så kreativ så jeg kan sy selv. Det må blive en købekustume

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

Moma skriver:

Vores datter vil være skumfidus i år, så jeg skal godt nok også lige i tænkeboks. Sønnen (første år, hvor han ved lidt om,  hvad det drejer sig om) vil enten være pirat, Pluto eller Spiderman.

Sidste år var vores datter klædt ud som baby og vandt prisen for bedst udklædte i hendes aldergruppe.

Vores søn var sidste år Byggemand Bob - nemt - overalls, skovmandsskjorte, værktøjsbælte og hjelm (begge ting havde han), og så havde jeg købt et par Byggemand Bob støvler, som han stadig kan passe.

Hihi Skumfidus SEJT!

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

MoarHvidovre skriver:

Vores pige skal være prinsesse og vores dreng skal være Anakin fra Star Wars.

De har før været tiger, mariehøne, pirat og spidermann

Hvor er du sej til at male

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

AnneBJ skriver:

Min søn skal være hjemmelavet Robin Hood. Han bliver 2 år en måneds tid efter fastelavn

Uh, er slet ikke kreativ nok til det hjemmelavede. Gid jeg var!

Anmeld

14. januar 2013

MorDk

JS<3 skriver:

Hvor pokker finder du en tylskørte i de små størrelser? 

H&M One Size... sidder ganske fint

Anmeld

14. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
TbCp skriver:

Hihi - pas på med Monster High - til sidte skoledag var min kærestes niece på 10 klædt ud som en fra Monster High, hun vandt så for bedste kostume - men med en titel som Stripper?

Har set billeder af hende da hun var udklædt.. og ja, jeg ved ikke, synes ikke der var noget stripper over hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.