Fastalavn, er mit navn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

TbCp

Problembarnet skriver:

Hihi - pas på med Monster High - til sidte skoledag var min kærestes niece på 10 klædt ud som en fra Monster High, hun vandt så for bedste kostume - men med en titel som Stripper?

Har set billeder af hende da hun var udklædt.. og ja, jeg ved ikke, synes ikke der var noget stripper over hende

Hahaahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

henh01

Min søn på 2 skal være spiderman - han har kostumet fordi han bare ELSKER spiderman. Vi køber et armbånd der kan skyde tror jeg - eller i hvert fald sige lyden

Min datter på 8 vil gerne være rengøringskone, men tror mere det er fordi hendes mormor virkelig gerne vil have hun er det - så skal lige have en snak med hende. Hun har været klædt ud MANGE gange og har jo nærmest været alt

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

Vi har lige fået en sæk med tøj. Og der var der en tigerdyrs dragt i. Så bum han skal være tigerdyr :-):-)

Sidste år var han 9 mdr der var han tryllekunster. Han havde bare et sæt fint tøj på og en høj hat fra Ikea:-):-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

MorEllen

Min pige skal være mariehøne! Hun har en rød "kappe" med sorte prikker, også skal jeg finde en sort trøje og sorte leggings... Også må vi finde noget der kan være følehorn på hovedet..

Anmeld

14. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Happiness skriver:

Hvor er du sej til at male

Hvad er det man siger - øvelse gør mester, he he he. Er faktisk ikke særlig god til det, men har googlet mig frem til, hvordan man skulle gøre step for step

Anmeld

14. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tauf skriver:

Vi har lige fået en sæk med tøj. Og der var der en tigerdyrs dragt i. Så bum han skal være tigerdyr :-):-)

Sidste år var han 9 mdr der var han tryllekunster. Han havde bare et sæt fint tøj på og en høj hat fra Ikea:-):-)

Han er da bare for lækker

Anmeld

14. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

nogle der har ideer til hvad min datter på snart 2 skal være??

er selv lidt idéforladt.. (har læst tråden igennem)

Sidste år (til hendes første) var hun en Bi

Kom med ideer?

Anmeld

14. januar 2013

2babygirls

Happiness skriver:

Ja, nu nærmer tiden sig hvor man skal finde ud af hvad de små poder skal klædes ud som.

Jeg gad godt at Lukas skulle være Pingu, da han bare ELSKER den Men kan ikke finde den nogle steder, så nu må jeg i tænkeboks

Hvad skal dit barn klædes ud som?? Og hvad har de været klædt ud som før??

Har termin om ca 2 uger, så baby skal være zebra (købte en body fra ESL) og storesøster skal nok være tigerdyr. Han hitter meget for tiden.

Anmeld

14. januar 2013

MyLove E

MoarHvidovre skriver:

Han er da bare for lækker

MANGE TAK

Anmeld

14. januar 2013

JS<3

MorDk skriver:

H&M One Size... sidder ganske fint

Tak (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.