Hvor meget skal 2 mdr baby have mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Chanel12

Gittemor09 skriver:

Jeg har heldigvis en dejlig familie der er gode til lige og komme og svinge støvsugeren, eller lige smide en maskinfuld tøj over hvis det kin går op i børn for mig....

men ellers består dagligdagen ellers af og får ordnet alt herhjemme og dagligdagsting med børnene

du kan tro jeg også er stolt.... havde ellers svoret efter min datter at jeg ikke skulle have flere delebørn... havde fundet en jeg var blevet rigtig glad for... men 3 mdr. før termin, og kun boet sammen en måned var det desværre slut....

min hverdag måtte fortsætte, og nu har jeg det faktisk fint med det der er ingen og diskutere med, og jeg bestemmer selv hvad der skal foregå

Det dejligt når familien og venner er der for en når man både har brug for dem og når man ikke ha så det altid rart de er der for en og at man kan regne med dem altid 

Min mor har været en stor hjælp, min far er her også tit selvom han er gammel og ikke kan gøre meget, er det dejligt at de er her uanset hvad. Da jeg fik krjsersnit med min søn, så gjorde d ondt i arret i 2 uger men takkede været mIN dejlig mor, var hos os alt den tid og passede den lille. Så forstår dig tydeligt men du skal sku have skulder klap da du gør meget mere, tror aldrig jeg selv kunne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Chanel12

Chili skriver:

Ja, han er vel rustet! Og det er jo også godt her om vinteren, der er noget at stå imod med

Men god ide at prøve at give lidt mere, også må du jo regulere

Nu giver j ham 160 ml da han ikke bliver mæt af 135 ml men føler bare han kan spise meget mere. Vil d ikke være Got meget at give ham hvis jeg gav ham mere. 

Anmeld

17. januar 2013

Chili

Chanel12 skriver:

Nu giver j ham 160 ml da han ikke bliver mæt af 135 ml men føler bare han kan spise meget mere. Vil d ikke være Got meget at give ham hvis jeg gav ham mere. 

Tror bare du skal blive på de 160ml.

Jeg ved ikke lige hvad min dreng har gang i, men han plejede at spise ca. 750ml om dagen, men nu spiser han 500ml....

Underligt underligt .. Men altså, så længe vores unger trives, er det jo fint Vi skal jo hverken stopfodre dem eller under ernære dem

Anmeld

18. januar 2013

Gittemor09

Chanel12 skriver:

Det dejligt når familien og venner er der for en når man både har brug for dem og når man ikke ha så det altid rart de er der for en og at man kan regne med dem altid 

Min mor har været en stor hjælp, min far er her også tit selvom han er gammel og ikke kan gøre meget, er det dejligt at de er her uanset hvad. Da jeg fik krjsersnit med min søn, så gjorde d ondt i arret i 2 uger men takkede været mIN dejlig mor, var hos os alt den tid og passede den lille. Så forstår dig tydeligt men du skal sku have skulder klap da du gør meget mere, tror aldrig jeg selv kunne. 

det er super dejligt at få hjælp.. selvom jeg ikke er god til at bede om den...

men så kommer min familie bare uanmeldt og begynder og vaske tøj eller sådan.... (det er nu meget rart, selvom man jo gerne vil klare sig selv )

men min søns far er også en rigtig god hjælp... vi har det stadig godt sammen, og ses hyppigt... vi tager en dag af gangen, og så må vi jo se hvad tiden bringer os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.