Chanel12 skriver:
Hold da op en lille chubby knægt;-) nuuh! Min søn er ret lang synes alle der ser ham, han vokser på fuld skrue, som min læge siger "han bliver en høj slank en" lol, han voksede ca 2-3 cm hvert uge i starten. Men nu køre den normalt med kurven. Sygeplejesker på hospitalet gav ham kun 90 ml på sygehuset, hvert 3 time. Og min Sundhedsplejsken sagde jeg skulle give 120-140 men eventuelt lave mere hvis han stadig er sulten, nu er min søn så glad for sutteflasken pga d løber hurtigt ud igennem hullet, at han nægter at sige fra. Så giver ham 135 af gangen men overvejer at give ham lidt mere da han sover godt fra 23 til 5-7 om morgen. Så tænker lidt 165 ml er det godt at give før han skal sove?
Og
Hehe, selvom det lyder som om han er en lille tyk dreng, er han det faktisk ikke

Han er også rimelig lang, 66-67cm eller deromkring.
Han var 55cm da han blev født

Men i starten sagde min heller ikke fra, og slugte bare alt der var i flasken! Men det tog et par uger, så begyndte han selv at sige fra, og regulere maden
Men jo, synes sagtens du kan give ham noget mere der til natten, så han måske kan sove en time længere
Man siger der helst skal være lidt tilbage i flasken, så de selv kan sige stop når de ikke er sultne mere, men altså, jeg laver 180ml og hvis han tømmer den, før han ikke mere, for så begynder han bare at gylpe
Anmeld