Anonym skriver:
Ja okay. Så skal vi jo slet ikke klage 
Okay. Ja det er da et lidt specielt mønster hun har haft. Men det er da mega fedt, at i har kunne få det til at fungere sådan.
Ja men det da godt i har fundet jeres egen rytme. OG at det fungere for alle parter.
Det vil jeg skrive mig bag øret - snakke sammen og ærlighed.
Tak for de vise ord 
Jeg ved ikke om i skal klage eller ej. Men vi er jo alle forskellige. Og takler situationer forskelligt. Nogen situationer som i synes er nemme kan være situationer andre synes er svære. Og de situationer i synes kan være sværer synes andre er nemme. Hvis i synes en situation er svær, er det jo rigtigt. For det er det i synes.
Og i vil nok havne i situationer som er hårde pga din mands migrene. Men derfor er det vigtigt at i snakker sammen hele tiden for at i ikke får nogen misforståelser.
Min kæreste havde også svært ved at vide hvad han ville før vi blev gravide. Netop fordi han vidste at det ville blive svært for ham. Og det er det også. Men vi klarer det begge to, fordi vi skal men self også fordi vi elsker vores datter.
Jeg vil gerne have en mere fordi jeg ved vi kan klare det netop fordi vi snakker så godt sammen. Men min kæreste er ikke meget for det. Men har sagt vi lige skal vente et års tid mere og se hvordan situationen ser ud der. For jo mere selvstændig Isabella er jo nemmere bliver det self

Men håber i finder ud af det.
Anmeld