Spørgsmål om barnets første leveår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Okay. Men det jo også klart hvis han bliver lidt skræmt af hans kammerat. Man kan jo altid sige "sådan bliver det ikke her". Men det ved man jo reelt ikke før babyen er der. 

Er lidt spændt på at se hvad der sker. Håber selvfølgelig at han snart er klar til PB 

Nej, det har du helt ret i at man ikke kan, men da vi aldrig har været som hans kammerat og hans kæreste, så vil vi heller ikke blive det, når en baby kommer. Han har jo aldrig rigtig måtte noget og altid skulle spørge om lov .. Sådan har vi det bestemt ikke!

Jaaa, håber os snart der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det er altså ikke så slemt Hvilke områder tror du, det er nemmere at være alene?

F.eks. i forhold til opdragelse. Ja kan ikke komme med så mange andre eksempler lige nu.

Men har jo nok ikke så meget viden inden for det område. Kunne jeg bare godt forestille mig

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Nej, det har du helt ret i at man ikke kan, men da vi aldrig har været som hans kammerat og hans kæreste, så vil vi heller ikke blive det, når en baby kommer. Han har jo aldrig rigtig måtte noget og altid skulle spørge om lov .. Sådan har vi det bestemt ikke!

Jaaa, håber os snart der sker noget

Nej det har du jo nok ret i 

for dig 

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

F.eks. i forhold til opdragelse. Ja kan ikke komme med så mange andre eksempler lige nu.

Men har jo nok ikke så meget viden inden for det område. Kunne jeg bare godt forestille mig

Det skal jeg så ikke kunne sige

Anmeld

20. januar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Nej det har du jo nok ret i 

for dig 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.