Fuld forældremyndighed til faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Kofoed.

Jeg tror ikke han kan få fuld forældremyndighed på det grundlag, men er ret sukker på, at i kan få bopæls ret på hende, så det er moren der kun har hende hver anden weekend og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg tror ikke han kan få fuld forældremyndighed på det grundlag, men er ret sukker på, at i kan få bopæls ret på hende, så det er moren der kun har hende hver anden weekend og sådan.

Tror også vi er blevet enige om at det er det vi vil søge om. Bare hun kommer væk fra det miljø så er vi glade.

Anmeld

11. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Tror også vi er blevet enige om at det er det vi vil søge om. Bare hun kommer væk fra det miljø så er vi glade.

Det er jo lige det. Man frygter jo også hvordan morens hjem ser ud, hvis det er så slemt med datteren, som du beskriver.

Anmeld

11. januar 2013

tarkoflen

Stakkels lille pige

Håber l kan få noget hjælp, og dejligt at l kan tage hende til jer!

Måske l også skulle prøve at høre foreningen far, om de har erfaringer fra lignende sager...

Held og lykke med det!

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det er jo lige det. Man frygter jo også hvordan morens hjem ser ud, hvis det er så slemt med datteren, som du beskriver.

Umiddelbart er det ikke så slemt hjemme ved dem. Der plejer at være ryddet op og gjort rent. Men det er ikke moderens fortjeneste. Det er børnene der gør rent og rydder op. Det har de altid gjort. Og hvis de ikke har gjort det inden hun kommer hjem, bliver hun stik tosset og råber og skriger af dem. Og det HAR jeg oplevet.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Stakkels lille pige

Håber l kan få noget hjælp, og dejligt at l kan tage hende til jer!

Måske l også skulle prøve at høre foreningen far, om de har erfaringer fra lignende sager...

Held og lykke med det!

Vil lige prøve at undersøge det Og forslå min mand at ringe derind.

Anmeld

11. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Umiddelbart er det ikke så slemt hjemme ved dem. Der plejer at være ryddet op og gjort rent. Men det er ikke moderens fortjeneste. Det er børnene der gør rent og rydder op. Det har de altid gjort. Og hvis de ikke har gjort det inden hun kommer hjem, bliver hun stik tosset og råber og skriger af dem. Og det HAR jeg oplevet.

Nej altså. Jeg kommer selv fra et hjem, hvor vi børn gjorde rent og sådan, da min mor døde mens vi var meget unge. Det er super hårdt og rengøring bliver en hade ting som stadig sidder i os som voksne. Og vores far var sød omkring det, vi blev belønnet, når vi hjalp med maden eller det huslige, så tænker bare, puha, hvordan må de børn så ikke have det.

Det er super godt i gør noget, for de børn har bedst af et hjem, hvor de voksne ordner det praktiske (med deres hjælp) og de bare kan være børn

Anmeld

11. januar 2013

Janni.

Anonym skriver:

Vi håber også at hun bliver hørt i sagen. For hun kommer og fortæller mange ting som vi ikke ser da vi jo ikke bor der.

Nemlig. Håber det bedste for hende og jer.

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Nej altså. Jeg kommer selv fra et hjem, hvor vi børn gjorde rent og sådan, da min mor døde mens vi var meget unge. Det er super hårdt og rengøring bliver en hade ting som stadig sidder i os som voksne. Og vores far var sød omkring det, vi blev belønnet, når vi hjalp med maden eller det huslige, så tænker bare, puha, hvordan må de børn så ikke have det.

Det er super godt i gør noget, for de børn har bedst af et hjem, hvor de voksne ordner det praktiske (med deres hjælp) og de bare kan være børn

Syntes det ville være fint hvis de bare skulle hjælpe til. Men her er det børnene der ordner alt imens hun bare sidder på sin flade og drikker kaffe. Tror det eneste hun laver er at vaske tøj..

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Nemlig. Håber det bedste for hende og jer.

Det gør vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.