Hej piger og mænd.
Min mand og jeg vil søge om hans datter.
Vi mener ikke at hun trives hos sin mor.
Grunden til at vi mener det er at når hun har været på weekend hjemme ved os, vil hun ikke hjem og græder tit.
Pigen bliver snart 9 år. Derudover går hun i enten alt for småt tøj, eller alt for stort. Hun har sågar arvet underbukser fra hendes moster på 15 som er større end mig!
De hang nede ved hendes ankler når hun tog bukserne af

!
Og udover det arbejder hendes mor hele tiden, og på uhensigtsmæssige tidspunkter, bl.a. om aftenen. Det gør så at pigens bror på 15 år tit laver aftensmad.
Derudover har skolen kontaktet moderen fordi de mener pigen har en spiseforstyrrelse.
Vi taler så med pigen om hvorfor hun ikke spiser sin madpakke i skolen. Svaret var at hun slet ikke fik nogen med

.
Pigen har så været på juleferie hjemme hos os. Hun kommer selvfølgelig i bad hver eller hver anden dag hjemme ved os. Sender hende så hjem i et par lilla underbukser. Ugen efter kommer hun hjem til os igen. I samme par underbukser og med meget fedtet hår. Det kunne være et tilfælde at hun har samme underbukser på, men spørger hende om hun har været i bad hjemme ved sin mor og der løfter hun bare skuldrene, uden at svare.
På baggrund af alt dette, og flere ting som jeg ikke har nævnt, vil vi søge fuld forældremyndighed. De har fælles nu.
Hvad mener i om sagen? Og tror i at vi kan få medhold i amtet?
(Er anonym pga. at jeg vil holde pigens identitet anonym.)
Mvh.
En forarget og bekymret bonusmor.
Anmeld