Fuld forældremyndighed til faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Det er synd for pigen hun fortjener et ordentlig hjem med gode forhold. I bliver nød til at gå videre med sagen! Alt andet er omsorgssvigt! 

Det mener vi også det er -omsorgssvigt. Hun elsker selvfølgelig sin mor. Men når hun selv giver udtryk for at hun hellere vil bo hos os, og når hun lever under de forhold derhjemme vil vi kæmpe for at få hende hjem til os, fuldtid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja nemlig. Jeg tror godt det kunne være en sprængfarlig bombe ift. mor. 

Jeg tænker bare at i kunne fortælle om jeres oplevelser. Klasselæreren kan måske fortæller jer hvordan h*n opfatter jeres pige i skolen. Om hun går og er ked af det og kommer i beskidt tøj. Det kunne jo være h*n har nogle oplevelser eller bekymringer at dele med jer. Bare et forslag

Ja, det kunne selvfølgelig godt være. Hun har vel også tavshedspligt. For vil ikke have at noget kommer hjem til moderen endnu. Hun har et heftigt temperament. Og det går ud over pigen. Ikke fysik, men psykisk.

Anmeld

10. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Ja, det kunne selvfølgelig godt være. Hun har vel også tavshedspligt. For vil ikke have at noget kommer hjem til moderen endnu. Hun har et heftigt temperament. Og det går ud over pigen. Ikke fysik, men psykisk.

Ja det har hun! 

Og så tror jeg også det ville kunne hjælpe jer til at vinde sagen i amtet, hvis andre udenfor jeres familie, kan bakke jer op. Jeg tror at skolens medhold og hvis hun evt. går i en form for institution, som kan give jer medhold, vil styrke jeres sag

Anmeld

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det har hun! 

Og så tror jeg også det ville kunne hjælpe jer til at vinde sagen i amtet, hvis andre udenfor jeres familie, kan bakke jer op. Jeg tror at skolens medhold og hvis hun evt. går i en form for institution, som kan give jer medhold, vil styrke jeres sag

Det lyder som en rigtig god idé. Vil snakke med min mand om det, når han kommer hjem.

Anmeld

10. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det lyder som en rigtig god idé. Vil snakke med min mand om det, når han kommer hjem.

I må have held og lykke med det!  Håber i får hende hjem

Anmeld

10. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Ja det har hun! 

Enig! Efter at have læst tråden så virkelig thumps up til jer! Håber virkelig i får den fulde forældremyndighed over den stakkels lille pige. Øv, hvor er det synd for hende 

Det er da 100% omsorgssvigt - håber virkelig der bliver taget hånd om det NU, især fra statsforvaltningens side, så hun kan komme væk derfra....

Anmeld

10. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

I må have held og lykke med det!  Håber i får hende hjem

Tak, det håber vi også

Anmeld

10. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er altså en dyb sorg for børn at "miste" deres mor eller far. Hvis i har talt med hende og det ikke hjælper så ville jeg klart søge om mere samvær i statsforvaltningen og ellers lave en underretning, så mor og barn kan få det bedre sammen og leve under ordentlige forhold. Det lyder som en mor der ikke kan overskue hendes liv.

Anmeld

10. januar 2013

Doffie

Udfra det jeg læser så får faren IKKE den fulde forældre myndighed.

Jeg er selv i gang med en retssag med min datters far. 

Og tingene er meget værre her, virkelig.

Det er med vold & narko indblandet.

Og dommeren sagde til os ved første retsmøde at der ikke

var belæg for at jeg skal have den.

Men held og lykke 

Anmeld

10. januar 2013

DitteFisk

Aisha skriver:

Det er synd for pigen hun fortjener et ordentlig hjem med gode forhold. I bliver nød til at gå videre med sagen! Alt andet er omsorgssvigt! 

Helt enig.

Det er dejligt at i kan se i bør træde til i det her tilfælde - og gøre det bedste for pigen. Stor ros til jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.