Den her skal i altså se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Nej det tænkte jeg også og jeg har ikke noget problem med der hvor hun dykker hovedet under vand, men det er mere den vandhane som jeg ikke bryder mig så meget om... For dét er jo ikke ligesom inde i livmoderen... Men stille og roligt under vand dog med næse og mund over, det tror jeg selv jeg vil prøve at se om lillebror vil være med til

Hehe... Ja det er utroligt så skruk man kunne blive af den video... Heldigvis er der ikke lang tid jeg sidder med sådan en lille størrelse i armene igen, men opleve den der skrukhed Hihi

Fantastisk, så da så dejligt ud for den lille Ja hold da op, så bliver jeg da lige endnu mere skruk!!! Altså 

Ja du er så heldig at du snart har sådan en lille skat i dine arme!!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Rose<3

mor:) skriver:

Jeg synes det er bizart. Sorry

Enig

Barnet ser jo nærmest dødt ud og det ligner at det druknes. Og så den sørgelige musik... ej, det er altså for mærkeligt!

Anmeld

10. januar 2013

Drømme

Hørte ikke lige lyden (min pige sover) men hvor er det en dejlig video

ville ønske jeg havde set den da Sophia var nogle måneder yngre, det kan vildst ikke lade sig gøre nu :b (hun er ti måneder)..

og neeeej hvor er jeg skruk nu ! Det er jo helt vildt som om det ikke er slemt nok, at et nært vennepar snart skal have barn, gør mig totalt skruk, og den video gjorde det altså ikke bedre :b

de næste to måneder må gerne gå liiidt hurtigt så pb2 kan komme på tale :b

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Rose<3 skriver:

Enig

Barnet ser jo nærmest dødt ud og det ligner at det druknes. Og så den sørgelige musik... ej, det er altså for mærkeligt!

Sådan ser jeg det bare slet ikke... 

Synes du et barn ser dødt ud når det slapper af og blunder lidt?

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Drømme skriver:

Hørte ikke lige lyden (min pige sover) men hvor er det en dejlig video

ville ønske jeg havde set den da Sophia var nogle måneder yngre, det kan vildst ikke lade sig gøre nu :b (hun er ti måneder)..

og neeeej hvor er jeg skruk nu ! Det er jo helt vildt som om det ikke er slemt nok, at et nært vennepar snart skal have barn, gør mig totalt skruk, og den video gjorde det altså ikke bedre :b

de næste to måneder må gerne gå liiidt hurtigt så pb2 kan komme på tale :b

Jeg ville også selv ønske at jeg havde set den da Silas var så lille, for så ville jeg helt sikkert have prøvet at gøre det med ham, han elsker vand og har altid gjort det... Jeg har bare ikke tænkt over hvor dejligt det egentlig må være for dem med sådan et langt bad, men det ser jo VILDT afslappende ud

Haha... Ja jeg fik samme følelse at skrukhed og kom så i tanker om at jeg snart skal føde og så begyndte jeg bare at tude af glæde istedet for hihihihih

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Becks skriver:

Ja, det tænker jeg at det må være..

En veninde jeg har, har en datter på 4 mdr. og hun er virkelig sensitiv (født til tiden) hun bader på samme måde, det tager 20-40 min. men de hygger bare - og det hjælper på hendes datter

Super lækkert at det kan gøres på den måde, for det er jo ikke hårdt at stå med sådan en lille én synes jeg, de vejer jo næsten ingenting

Anmeld

10. januar 2013

Isaac's mor

Hvor er det dog fantastisk

Anmeld

10. januar 2013

Laulund87

Ej hvordan kan man synes det er bizart osv

Det er et barn der er i naturlige omgivelser og det føles jo ligesom i livmoderen

Hvis man skulle snakke om noget der er bizart er det da fødslen hvor barnet kommer ud i skarpt lys og kold luft. (Og det er selvfølgelig ikke bizart, men altså)

Anmeld

10. januar 2013

MorDk

Laulund87 skriver:

Det er et barn der er i naturlige omgivelser og det føles jo ligesom i livmoderen

Hvis man skulle snakke om noget der er bizart er det da fødslen hvor barnet kommer ud i skarpt lys og kold luft. (Og det er selvfølgelig ikke bizart, men altså)

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Enig... Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.