Den her skal i altså se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Muhmi

Puha, seriøst.. SÅ smuk en video og mine hormoner gik da lige HELT amokka da jeg så den... Hihi, totalt godt med en vræletur en gang imellem

http://www.youtube.com/watch?v=OPSAgs-exfQ

Synes bestemt i skal se den og det der tror jeg at jeg vil prøve med lillebror når han kommer til verdenen... Sikke dog en tryghed det må være for dem at føle de er tilbage i livmoderen... Er ikke helt så enig i det løbende vand ned over ansigtet, men det lærer dem vel også ikke at frygte bruseren tænker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Muhmi

Den forsvandt hurtigt hihi. Godt når der er gang i debatterne herinde  Meeeen i skal altså liiiige have chancen for at se den

Anmeld

9. januar 2013

Aagaard

Muhmi skriver:

Puha, seriøst.. SÅ smuk en video og mine hormoner gik da lige HELT amokka da jeg så den... Hihi, totalt godt med en vræletur en gang imellem

Synes bestemt i skal se den og det der tror jeg at jeg vil prøve med lillebror når han kommer til verdenen... Sikke dog en tryghed det må være for dem at føle de er tilbage i livmoderen... Er ikke helt så enig i det løbende vand ned over ansigtet, men det lærer dem vel også ikke at frygte bruseren tænker jeg

Hold da op det er smukt - og h*n slapper heeeelt af og er helt rolig, kun næsen og munden oven vande.

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Aagaard skriver:

Hold da op det er smukt - og h*n slapper heeeelt af og er helt rolig, kun næsen og munden oven vande.

Præcis! Jeg tænker virkelig at det må være en dejlig oplevelse for det lille spædbarn at få...

Anmeld

9. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er bizart. Sorry

Anmeld

9. januar 2013

Morgensol

Normalt er jeg ikke skruk, jeg har nok i mine piger, men jeg så denne video forleden og hold nu op hvor jeg bare savnede en baby da jeg så den!! Jeg begyndte at tude fordi jeg sys den var så smuk!! 

når vi ska ha nr3 så ska jeg helt sikkert prøve det!  

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

mor:) skriver:

Jeg synes det er bizart. Sorry

Hehe, helt iorden, hver sin mening... Hvad synes du der er bizart ved det hvis jeg må spørge?

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Bertemor skriver:

Normalt er jeg ikke skruk, jeg har nok i mine piger, men jeg så denne video forleden og hold nu op hvor jeg bare savnede en baby da jeg så den!! Jeg begyndte at tude fordi jeg sys den var så smuk!! 

når vi ska ha nr3 så ska jeg helt sikkert prøve det!  

Blev også MEGA skruk og kom så i tanke om at der kun er nogle uger til jeg har sådan en lille én i armene og så begyndte jeg bare at stortude hihihihi

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

Så den lige på Facebook - der sad jeg næsten og holdte vejret.. Var bange for at hun ville tage babyen ned under vandet

Men det så dejligt og fredfyldt ud
Dog kunne jeg ikke lide alt det vand de fik i hovedet - det kan jeg nemlig ikke selv lide

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

Så den lige på Facebook - der sad jeg næsten og holdte vejret.. Var bange for at hun ville tage babyen ned under vandet

Men det så dejligt og fredfyldt ud
Dog kunne jeg ikke lide alt det vand de fik i hovedet - det kan jeg nemlig ikke selv lide

Nej det havde jeg det også selv lidt svært ved... Kan ikke helt forstå hvad det skal til for... Men det ser nu heller ikke ud som om den lille synes det er helt forfærdeligt i starten i hvert fald.. Men tror ikke det er rart at få ned over øjnene og sådan... Oppe i håret er fint for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.