Den her skal i altså se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

MorDk

Det ser virkelig ud til baby NYDER det! Lidt som at ligge inde i mors mave... ♥ SMUK video. Har selv delt den på min Fjæs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

MorDk

mor:) skriver:

Jeg synes det er bizart. Sorry

Bizart? Hvorfor? Hvordan?

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Det ser virkelig ud til baby NYDER det! Lidt som at ligge inde i mors mave... ♥ SMUK video. Har selv delt den på min Fjæs...

Præcis mine tanker... Det må da være vildt betryggende sådan at få sådan et bad hvor der bliver holdt godt om én lige efter man er kommet ud fra et ligende sted

Anmeld

9. januar 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

Nej det havde jeg det også selv lidt svært ved... Kan ikke helt forstå hvad det skal til for... Men det ser nu heller ikke ud som om den lille synes det er helt forfærdeligt i starten i hvert fald.. Men tror ikke det er rart at få ned over øjnene og sådan... Oppe i håret er fint for mig

Ja, jeg tænkte også "ungen tager det jo stille og roligt" - så den må jo synes at det er meget dejligt

Håret er også fint for mig

Anmeld

9. januar 2013

Becks

Det ser så lækkert og fredfyldt

De bruger bademetoden mange steder i USA på fft børn, når de kommer i deres første bad.. Det er god terapi på fft. og sensitive børn

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Becks skriver:

Det ser så lækkert og fredfyldt

De bruger bademetoden mange steder i USA på fft børn, når de kommer i deres første bad.. Det er god terapi på fft. og sensitive børn

fft??

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

Ja, jeg tænkte også "ungen tager det jo stille og roligt" - så den må jo synes at det er meget dejligt

Håret er også fint for mig

Anmeld

9. januar 2013

Becks

Muhmi skriver:

fft??

Hovsa  Det skulle være FTF (For tidlig født) og ikke FFT

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Becks skriver:

Hovsa  Det skulle være FTF (For tidlig født) og ikke FFT

Nååårh, jamen det var også det jeg tænkte det stod for, men kunne altså slet ikke få det til at passe heheh

Anmeld

9. januar 2013

Becks

Muhmi skriver:

Nååårh, jamen det var også det jeg tænkte det stod for, men kunne altså slet ikke få det til at passe heheh

Hehe, min undskyldning må være ondt i hovedet og øjenbetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.