Den her skal i altså se....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

4xGreve

åhh er helt solgt...

det ser ud til at være så rart og trygt for den lille..

mange af jer nævner vand i hovedet, øjene mm. men det har de jo også inde i livmoderen så det er jo naturligt for dem!

Jeg syntes det hele var så smukt så smukt...

og vi skal ikke have flere børn men nøj hvor jeg dog er skruk lige nu!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Muhmi

Becks skriver:

Hehe, min undskyldning må være ondt i hovedet og øjenbetændelse

Hehe, ja det siger vi bare så

Men ja, jeg kunne virkelig godt forestille mig at det havde en god terapeutisk virkning på de for tidligt fødte... Det må jo være ligesom at være tilbage i de trygge rammer

Anmeld

9. januar 2013

Den lykkelige

Ååååårh lille nuser 

Anmeld

9. januar 2013

DitteFisk

Årh, en super afslappet baby, hvor var det dejligt at se det så virkelig behageligt og lækkert ud. Dejlig video. 

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

4xGreve skriver:

åhh er helt solgt...

det ser ud til at være så rart og trygt for den lille..

mange af jer nævner vand i hovedet, øjene mm. men det har de jo også inde i livmoderen så det er jo naturligt for dem!

Jeg syntes det hele var så smukt så smukt...

og vi skal ikke have flere børn men nøj hvor jeg dog er skruk lige nu!!

Nej det tænkte jeg også og jeg har ikke noget problem med der hvor hun dykker hovedet under vand, men det er mere den vandhane som jeg ikke bryder mig så meget om... For dét er jo ikke ligesom inde i livmoderen... Men stille og roligt under vand dog med næse og mund over, det tror jeg selv jeg vil prøve at se om lillebror vil være med til

Hehe... Ja det er utroligt så skruk man kunne blive af den video... Heldigvis er der ikke lang tid jeg sidder med sådan en lille størrelse i armene igen, men opleve den der skrukhed Hihi

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Ååååårh lille nuser 

Nemlig 

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

Gigl skriver:

Årh, en super afslappet baby, hvor var det dejligt at se det så virkelig behageligt og lækkert ud. Dejlig video. 

DET gjorde det nemlig... Aaaah.... Vil gerne selv have sådan et bad en dag

Anmeld

9. januar 2013

minskat

Eeeej eeeej ej hvor dejligt ! Det giver helt et sus i maven over at se hvor dejligt den lille prut har det !

Ihh, hvor jeg glæder mig til at vores kommer

Anmeld

9. januar 2013

Muhmi

minskat skriver:

Eeeej eeeej ej hvor dejligt ! Det giver helt et sus i maven over at se hvor dejligt den lille prut har det !

Ihh, hvor jeg glæder mig til at vores kommer

Ja præcis, det er SÅ mageligt ud... Ahhhh... 

Det kan jeg godt forstå, det er dælme også dejligt med sådan en lille én

Anmeld

9. januar 2013

Becks

Muhmi skriver:

Hehe, ja det siger vi bare så

Men ja, jeg kunne virkelig godt forestille mig at det havde en god terapeutisk virkning på de for tidligt fødte... Det må jo være ligesom at være tilbage i de trygge rammer

Ja, det tænker jeg at det må være..

En veninde jeg har, har en datter på 4 mdr. og hun er virkelig sensitiv (født til tiden) hun bader på samme måde, det tager 20-40 min. men de hygger bare - og det hjælper på hendes datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.