Min store børnehavepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

Pige2009

B&J skriver:

Jaaaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

lisbethita skriver:

Neeeeej, stort tillykke med din store pige. Hvor bliver de bare store hurtigt. Smilla starter 1/2, så det er også lige om lidt :-)

Hvor ser hun bare sød ud

1000 takJa, det er vildt så stor hun er blevet. Det bliver spændende med Smilla Er hun spændt?

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Mor til Frederic og Freya skriver:

hvor er hun bare sej...

Frederic er også bare blevet en hel anden efter han skiftede bh..

Tak, Søde Hvor er ðt skønt at høre, han trives og har det godt det nye sted

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

Leneur skriver:

Dejligt at det bare er gået så godt. Det er en stor, dygtig pige du har dig og som andre skriver, så er det værst for os mødre.

Mange tak  Ja, men vi må lære at give slip

Anmeld

13. januar 2013

Pige2009

K&S skriver:

Ej, hvor er hun bare blevet stor! Det er altså skægt at følge, hvordan børnene bliver større, men samtidig ligner dem selv

Ja, du har helt ret 

Anmeld

16. januar 2013

lisbethita

Baagøe skriver:

1000 takJa, det er vildt så stor hun er blevet. Det bliver spændende med Smilla Er hun spændt?

Hvordan gik det? Det må jeg hellere høre. Smilla kan ikke helt forstå det. Hun synes det var vildt fedt at være dernede på besøg, men når vi spørger hende om det, så vil hun ikke rigtigt afsted. Tror det er lidt overvældende, men det skal nok gå :-)

Kram

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

lisbethita skriver:

Hvordan gik det? Det må jeg hellere høre. Smilla kan ikke helt forstå det. Hun synes det var vildt fedt at være dernede på besøg, men når vi spørger hende om det, så vil hun ikke rigtigt afsted. Tror det er lidt overvældende, men det skal nok gå :-)

Kram

Det går stadig super godt! Hun har nu været der 2 uger og i denne uge, har hun jo så næsten haft fuld uge med lange dage, så hun er faldet godt til

Jeg er sikker på, det nok skal gå med Smilla også. Laura kunne ikke rigtig forholde sig til det før, hun rigtigt begyndte 

Anmeld

20. januar 2013

lisbethita

Baagøe skriver:

Det går stadig super godt! Hun har nu været der 2 uger og i denne uge, har hun jo så næsten haft fuld uge med lange dage, så hun er faldet godt til

Jeg er sikker på, det nok skal gå med Smilla også. Laura kunne ikke rigtig forholde sig til det før, hun rigtigt begyndte 

Cool! Det er da dejligt at høre. Vi har dog kun 1 uge til at køre hende ind, så håber, at det går.

KRAM

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

lisbethita skriver:

Cool! Det er da dejligt at høre. Vi har dog kun 1 uge til at køre hende ind, så håber, at det går.

KRAM

Jeg havde også en uge, men hun var allerede klar efter 3 dage De sidste to dage i indkøringsugen var "lange" da hun var der fra 9-15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.