Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun sød
Helt klar til at starte et nyt kapitel
Tror det er værst for mødrene, vi havde heller ikke store overgangsproblemer, men jeg tog alle sorger på forskud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk
Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk
Neeeeej, stort tillykke med din store pige. Hvor bliver de bare store hurtigt. Smilla starter 1/2, så det er også lige om lidt :-)
Hvor ser hun bare sød ud
Så fin hun er Godt det er gået godt med opstart!
Hvor er hun sød! Og dygtig hun må være rigtig klar til børnehave
Dejligt det er gået godt :-)
det klarede hun da flot - hun har nok bare været super klar til de nye udfordringer .. De bliver så store de børn .
Baagøe skriver: Tak søde Hun er SÅ klar og ville slet ikke med hjem idag, selvom det var hendes første dag alene
Tak søde Hun er SÅ klar og ville slet ikke med hjem idag, selvom det var hendes første dag alene
hvor er hun bare sej...
Frederic er også bare blevet en hel anden efter han skiftede bh..
Brams skriver: Åhh det er bare sådan en stor dag og hvor er hun fin. Kan tydeligt huske den 1.8. da Lærke skulle afsted for første gang
Åhh det er bare sådan en stor dag og hvor er hun fin. Kan tydeligt huske den 1.8. da Lærke skulle afsted for første gang
Ja, det er bare vildt Men hun trængte godt nok også til at komme afsted, da hun efterhånden kedede sig i DP
Aisha skriver: Dygtig pige
Dygtig pige
1000 tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128