Min store børnehavepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Nessie

Hvor er hun sød

Helt klar til at starte et nyt kapitel

Tror det er værst for mødrene, vi havde heller ikke store overgangsproblemer, men jeg tog alle sorger på forskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

lisbethita

Baagøe skriver:

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

Neeeeej, stort tillykke med din store pige. Hvor bliver de bare store hurtigt. Smilla starter 1/2, så det er også lige om lidt :-)

Hvor ser hun bare sød ud

Anmeld

8. januar 2013

SHERO

Eeeej hvor er hun bare blevet stor..
Hvor er det dejligt det er gået godt...

Anmeld

8. januar 2013

klmf

Så fin hun er Godt det er gået godt med opstart!

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

Baagøe skriver:

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

Hvor er hun sød! Og dygtig  hun må være rigtig klar til børnehave

Anmeld

8. januar 2013

bøllen

Dejligt det er gået godt :-)

det klarede hun da flot - hun har nok bare været super klar til de nye udfordringer .. De bliver så store de børn .

Anmeld

8. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Tak søde Hun er SÅ klar og ville slet ikke med hjem idag, selvom det var hendes første dag alene 

hvor er hun bare sej...

Frederic er også bare blevet en hel anden efter han skiftede bh..

Anmeld

8. januar 2013

4kløver

Godt at høre.
Her køre det også godt hun er nu begyndt at spørge om hvornår hun skal i skole..

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Brams skriver:

Åhh det er bare sådan en stor dag og hvor er hun fin. Kan tydeligt huske den 1.8. da Lærke skulle afsted for første gang

Ja, det er bare vildt Men hun trængte godt nok også til at komme afsted, da hun efterhånden kedede sig i DP

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Aisha skriver:

Dygtig pige

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.