Min store børnehavepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

Pige2009

Nemesis skriver:

DEt går så stærkt og det er så stort for dem med madpakken og drikkedunken.

:-) Sisse

Ja, det er hun også meget optaget af og vil SELV komme tingene i køleskabet i BH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Pige2009

Laulund87 skriver:

Hvor er hun dygtig

Hvor stor er hun efterhånden? Hun ligner hun er på størrelse med Maria

Ja, og idag ville hun heller ikke med hjem, så imorgen skal de på tur, og jeg har aftalt, at hun skal være der fra 9-15 Hun er 3 år og 2 mdr. nu. Fyldte år den 25/10

Anmeld

9. januar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

Ej hvor fint, dejligt når det bare køre.. Håber alle dagene går så godt

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Nessie skriver:

Hvor er hun sød

Helt klar til at starte et nyt kapitel

Tror det er værst for mødrene, vi havde heller ikke store overgangsproblemer, men jeg tog alle sorger på forskud

Mange tak!Alle mine fordomme er gjort til skamme, og Laura elsker at være der. Hverken igår eller idag ville hun med hjem :-)Alle mine bekymringer viste sig at være ubegrundede ;-)

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt at læse det er gået super godt, det er det også her idag har daniel været der fra kl 8.30 til kl 15 og det gik bare sindsygt godt jeg er bare så stolt

Mange tak og ilm! Hvor dejligt, at han også trives  De har bare været så klar begge to

Anmeld

9. januar 2013

B&J

Baagøe skriver:

Mange tak og ilm! Hvor dejligt, at han også trives  De har bare været så klar begge to

Jaaaa

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Miss Church skriver:

Hvor er hun sød! Og dygtig  hun må være rigtig klar til børnehave

Mange tak! Ja, hun er så klar og elsker at være der

Anmeld

9. januar 2013

Leneur

Baagøe skriver:

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

Dejligt at det bare er gået så godt. Det er en stor, dygtig pige du har dig og som andre skriver, så er det værst for os mødre.

Anmeld

9. januar 2013

K&S

Baagøe skriver:

Ej, hvor er hun bare blevet stor! Det er altså skægt at følge, hvordan børnene bliver større, men samtidig ligner dem selv

Anmeld

10. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Ej hvor fint, dejligt når det bare køre.. Håber alle dagene går så godt

Det går stadig fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.