Min store børnehavepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.414 visninger
38 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Pige2009

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

An&Jo

hvor er hun fin..

tænk sig om halvanden måned er det min dreng der starter i børnehave..

Anmeld

8. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Dygtig pige

Anmeld

8. januar 2013

Nemesis

DEt går så stærkt og det er så stort for dem med madpakken og drikkedunken.

:-) Sisse

Anmeld

8. januar 2013

Laulund87

Hvor er hun dygtig

Hvor stor er hun efterhånden? Hun ligner hun er på størrelse med Maria

Anmeld

8. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Så kom dagen hvor Laura skulle være alene i børnehaven her til formiddag fra 9.15-12. Hun skal blive der og spise frokost med dem inden jeg så henter hende igen kl. 12. Jeg afleverede hende og hun gik med en af pædagogerne ud og vinkede ved døren. Hun vinkede og lod mig gå uden et kny, så det var bare dejligt På billedet står hun klar til afgang med madpakke og dunk

hvor er hun bare fin og ligner en der bare er SÅ klar til bh...

Anmeld

8. januar 2013

Brams

Baagøe skriver:

Åhh det er bare sådan en stor dag og hvor er hun fin. Kan tydeligt huske den 1.8. da Lærke skulle afsted for første gang

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

An&Jo skriver:

hvor er hun fin..

tænk sig om halvanden måned er det min dreng der starter i børnehave..

Mange tak! Er bare så stolt af hende, da det gik super godt, og hun ville slet ikke med hjem igen

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Mor til Frederic og Freya skriver:

hvor er hun bare fin og ligner en der bare er SÅ klar til bh...

Tak søde Hun er SÅ klar og ville slet ikke med hjem idag, selvom det var hendes første dag alene 

Anmeld

8. januar 2013

B&J

ej hvor er det dejligt at læse det er gået super godt, det er det også her idag har daniel været der fra kl 8.30 til kl 15 og det gik bare sindsygt godt jeg er bare så stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.