Jeg har prøvet begge dele.. Min datter startede i dagpleje, da hun var 10 mdr.. Hun gik sammen med 2 tvillinge piger på samme alder. Det var fint nok, men dagplejemoren gad intet at lave med de børn.. De kom ALDRIG ud i haven og hun sad ALTID indenfor med pigerne.. Jeg har aldrig fået en tegning dernede fra eller en julegave eller andet!! Når de gik tur var det en lille kort tur på max en halv time!! Ned til købmanden og hjem igen. Hun var syg hver måned og så bliver børnene kastet rundt til forskellige dagplejemødre, som man SLET ikk kender eller har mødt før!!
Tvillingpigerne stoppede og rykkede i vuggestue, da moren var MEGET utilfreds! Fia kom til at gå med 2 drenge på 6 mdr! Jeg klagede over dagplejemoren til kommunen, men der skete INTET!! 2 mdr senere klager jeg IGEN, fordi Fia græder hverdag og vil ikk være hos dagplejemoren.. Jeg skriver Fia op til vuggestue, og holder så Fia hjemme i 4 mdr, så fik vi vuggestueplads til hende JUBII!!
Fia startede i vuggestue her D. 1 Maj 2009 og har fået der 1 ½ måned.. Hun er blevet et helt andet barn.. Hun er glad, de kommer ud hverdag og leger uanset vejret!! Hun har masser af børn og lege med på hendes egen alder, så hun hele tiden kan følge med motorisk og sprogligt!! Jeg kan græde af lykke, når jeg ser på Fia nu og ALLE i familien og vores venner, kan mærke en KÆMPE forandring med hende, især sprogligt.. jeg har fået to kæmpe maleri med hjem og de laver mapper til børnene og sætter billeder ind.. de kommer på tur til rideskolen, til stranden eller noget andet..
Der er 12 børn og de er 4 faste til børnene. Alle børnene bliver puttet en efter en, og alle børn er kommet ud og sove seneste Kl. 12:30.. Jeg kan kun ANFALDE dig at vælge vuggestue til dit barn.. Du er velkommen til at skrive på brev, hvis du vil vide mere
Anmeld