Har følt mig inspireret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Skal jeg gøre.. Du må ind på den blå avis og kigge, der er MANGE til salg.. De er bare halv dyre.. Folk ved de er i høj kurs..

Ja det er det samme med gamle æblekasser!

Fandt lige nogle rigtig fine kasse hylder i kvikly den anden dag.Det var 2 for 180 kr. Købte så 2 sæt. En i lille i pink og en sTor i lilla. En lille i grøn og en stor i petroleum blå. Fik den grønne og blå til 100 kr fordi de var udstillings modeller. Lidt heldigt! X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Timse

Kvist skriver:

Tak tak.. Du må have lavet et selv, det er slet ikke så svært

Hehe jeg er virkelig ikke kreativ

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Ja det er det samme med gamle æblekasser!

Fandt lige nogle rigtig fine kasse hylder i kvikly den anden dag.Det var 2 for 180 kr. Købte så 2 sæt. En i lille i pink og en sTor i lilla. En lille i grøn og en stor i petroleum blå. Fik den grønne og blå til 100 kr fordi de var udstillings modeller. Lidt heldigt! X

Man har lov at være heldig nogle gange

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Timse skriver:

Hehe jeg er virkelig ikke kreativ

Behøver man skam heller ikke være for at lave den.. Det meste er lavet med spraymaling og malertape.. Pletterne skal jo bare være der hvor du lige sys.. Og sommerfuglen skulle være til at overkomme

Anmeld

5. januar 2013

Lusi

Kvist skriver:

HAHA hvor godt  er glad for jeg ikke er den eneste der kopiere lidt engang imellem

Hvis det er de farvede pletter du tænker på så har jeg bare brugt spraymaling.. Og lige sprayet en plet

Tror heller ik VI to er de eneste.. Hehe

Nåårh gud.. Ej jamen så kan jeg jo også lave noget ligende

Var vilde med de pletter der, og det eneste jeg kunne komme på, som det kunne være lavet med, var de tusser der, men fedt det bare er spraymaling..

Anmeld

5. januar 2013

Kvist

Lusi skriver:

Tror heller ik VI to er de eneste.. Hehe

Nåårh gud.. Ej jamen så kan jeg jo også lave noget ligende

Var vilde med de pletter der, og det eneste jeg kunne komme på, som det kunne være lavet med, var de tusser der, men fedt det bare er spraymaling..

Det er hvertfald sådan jeg har lavet den, og det var super nemt..

Anmeld

5. januar 2013

Lusi

Kvist skriver:

Det er hvertfald sådan jeg har lavet den, og det var super nemt..

Er det ik bare mega dyrt med de spraydåser? Jeg skulle have en kobber farve, til mine forældres kobberbryllup og den kostede 80
Købte den i jem&fix..

Anmeld

5. januar 2013

Kvist

Lusi skriver:

Er det ik bare mega dyrt med de spraydåser? Jeg skulle have en kobber farve, til mine forældres kobberbryllup og den kostede 80
Købte den i jem&fix..

Det kommer an på hvad du køber tror jeg.. Jeg ville gerne have neon farver, og de kostede også 60-70 kr stk.. Men altså, den neon effekt er ikke særlig god, faktisk næsten ikke tilstædeværende på billedet, så det kunne jeg godt have sparet mig..

Men hvis du "bare" skal ud og have alm farver så tror jeg ikke de er så dyre.. En 30 kr i Bauhaus tænker jeg..

Jeg skal ud og købe mere blå, påtænker at lave et billede mere engang da jeg sys det var super hygge.. Og der regner jeg bare med at købe en alm blå.. Og evt. orange..

Anmeld

5. januar 2013

Lusi

Kvist skriver:

Det kommer an på hvad du køber tror jeg.. Jeg ville gerne have neon farver, og de kostede også 60-70 kr stk.. Men altså, den neon effekt er ikke særlig god, faktisk næsten ikke tilstædeværende på billedet, så det kunne jeg godt have sparet mig..

Men hvis du "bare" skal ud og have alm farver så tror jeg ikke de er så dyre.. En 30 kr i Bauhaus tænker jeg..

Jeg skal ud og købe mere blå, påtænker at lave et billede mere engang da jeg sys det var super hygge.. Og der regner jeg bare med at købe en alm blå.. Og evt. orange..

Mange tak for Info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.