Har følt mig inspireret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Kvist

Muhmi skriver:

Feeedt mand!!

Synes også at lampen er mega fed, men måske LIDT flere slanger ville gøre sig godt Ellers synes jeg idéen er fed 

enig, også derfor jeg er lidt i tvivl med den.. Sys godt den kunne bruge mere slange, men skelettet er lidt blødt og hvis der kommer for meget gummi rundt om den så bøjer det og bliver grimt.. Men må finde en løsning, for bliver ikke glad for den sådan der kasn jeg mærke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Kvist

AnnL skriver:

Super flot bænk og kasser!!!  

Super fed lampe, men siger som de andre, måske lidt flere slanger på den  

Tak tak, og ja flere slanger må være vejen frem..

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Månsson skriver:

Syntes lampen er mega fed den skal bare ha lidt mere... Det andet er ikke lige mig men fedt med overskudet til det

Efter jeg har fået arbejde her fra feb har jeg fået en masse energi igen.. Og så skal der bare ske noget.. Og må have noget mere slange på kan jeg godt fornemme

Anmeld

4. januar 2013

Lusi

Meget fine ting
Er billedet ik et du har købt?

Synes Camilla framnes, havde et hængende magen til..

Anmeld

4. januar 2013

L&V

Kvist skriver:

Efter jeg har fået arbejde her fra feb har jeg fået en masse energi igen.. Og så skal der bare ske noget.. Og må have noget mere slange på kan jeg godt fornemme

Hvis man ku få noget silke eller sådan noget under i en pang farve ku den blive mega fed

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Fenja09 skriver:

Hvor er det bare en fin bænk, kan godt forstå at du måtte eje den! Ølkasserne er også smart fundet på, har selv samme idé til vores datters værelse. Lampen....ja jeg synes faktisk den er fin, men der skal nok mere slange omkring - er det en lampe til børneværelset eller ? For synes den ser "voksen -agtig" ud.

/Fenja

Ja det er bare en super ide med de kasser..

Lampen er en "voksen" lampe  den står lige pt i vores køkken.. Men må lige have lidt flere slanger på..

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Musse21 skriver:

Hvordan har du lavet det smukke billede?

Det var et større projekt da det skulle tørre på skift..

Men et stort lærred males hvidt, da det var tørt satte jeg malertape på så det dannede striper og spraymalede med sølv.. Da det så var tørt spraymalede jeg pletterne hist og her.. Sommerfuglen er tegnet på med en sprittush..

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Timse skriver:

Har du selv lavet billedet med sommerfuglen?

Ja det er et jeg selv har lavet..

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er du god!! Hvor har du kasserne fra? 

Hvor har du fået arbejde henne?? X

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Lusi skriver:

Meget fine ting
Er billedet ik et du har købt?

Synes Camilla framnes, havde et hængende magen til..

Hun har hvert fald et lignende hængende.. Det her har jeg selv lavet men det er efter jeg så hendes i de unge mødre.. Tænkte at jeg måtte have sådan et..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.