Har følt mig inspireret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Kvist

Ja som overskriften siger så har jeg følt mig inspireret en del her på det sidste, både herinde på baby og hos det par vi var til nytår hos.. Det er der kommet lidt projekter ud af..

Bænken er en jeg fandt i Aarhus, min mor har en stående nøjagtig magentil, så måtte bare eje denne..

Kasserne er nogle jeg blev inspireret til at lave af en tråd herinde, og dem er Albert blevet super glade for da han nu selv bedre har overblik over hans bøger..

Lampen er lavet med gamle opklippede cykelslanger der er viklet rundt om skelettet fra en lampeskærm, ved stadig ikke helt hvad jeg selv sys om resultatet så glæder mig til lidt respons på denne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Dot D

Lampen bryder jeg mig ikke om som den er dér, men jeg tror, at den vil se flot ud med mere slange omkring, ved godt den ikke giver så meget lys så, men synes at pæren skærer for meget sådan dér.

Bænken er viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt flot, jeg elsker, når noget er malet helt sort. Kasserne er rigtigt fine, gode som reoler...

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

Kvist skriver:

Ja som overskriften siger så har jeg følt mig inspireret en del her på det sidste, både herinde på baby og hos det par vi var til nytår hos.. Det er der kommet lidt projekter ud af..

Bænken er en jeg fandt i Aarhus, min mor har en stående nøjagtig magentil, så måtte bare eje denne..

Kasserne er nogle jeg blev inspireret til at lave af en tråd herinde, og dem er Albert blevet super glade for da han nu selv bedre har overblik over hans bøger..

Lampen er lavet med gamle opklippede cykelslanger der er viklet rundt om skelettet fra en lampeskærm, ved stadig ikke helt hvad jeg selv sys om resultatet så glæder mig til lidt respons på denne..

Feeedt mand!!

Synes også at lampen er mega fed, men måske LIDT flere slanger ville gøre sig godt Ellers synes jeg idéen er fed 

Anmeld

4. januar 2013

Babydrøm

Super flot bænk og kasser!!!  

Super fed lampe, men siger som de andre, måske lidt flere slanger på den  

Anmeld

4. januar 2013

L&V

Syntes lampen er mega fed den skal bare ha lidt mere... Det andet er ikke lige mig men fedt med overskudet til det

Anmeld

4. januar 2013

Fenja09

Kvist skriver:

Hvor er det bare en fin bænk, kan godt forstå at du måtte eje den! Ølkasserne er også smart fundet på, har selv samme idé til vores datters værelse. Lampen....ja jeg synes faktisk den er fin, men der skal nok mere slange omkring - er det en lampe til børneværelset eller ? For synes den ser "voksen -agtig" ud.

/Fenja

Anmeld

4. januar 2013

Musse21

Hvordan har du lavet det smukke billede?

Anmeld

4. januar 2013

Musse21

Hvordan har du lavet det smukke billede?

Anmeld

4. januar 2013

Timse

Har du selv lavet billedet med sommerfuglen?

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Dot D skriver:

Lampen bryder jeg mig ikke om som den er dér, men jeg tror, at den vil se flot ud med mere slange omkring, ved godt den ikke giver så meget lys så, men synes at pæren skærer for meget sådan dér.

Bænken er viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt flot, jeg elsker, når noget er malet helt sort. Kasserne er rigtigt fine, gode som reoler...

Er også derfor jeg er lidt i tvivl med den lampe.. Sys også pæren skærer meget, men det er svært at putte mere slange på den da skelettet er lidt blødt og hvis der kommer for meget elastik på den så bøjer det.. Men kunne godt være man skulle forsøge med lidt mere, tror ikke jeg bliver rigtig glad for den sådan der..

Og elsker også bare bænken, man kan gemme alt rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.