Har følt mig inspireret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Kvist

Månsson skriver:

Hvis man ku få noget silke eller sådan noget under i en pang farve ku den blive mega fed

ja det har jeg godt haft i mine overvejelser også, tror bare det bliver lidt bøvlet at få til at sidde pænt når der skal de slanger udover, så det droppede jeg hurtigt.. Men det var helt sikkert en ide man kunne bruge hvis det bliver for dumt med flere slanger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Musse21

Kvist skriver:

Det var et større projekt da det skulle tørre på skift..

Men et stort lærred males hvidt, da det var tørt satte jeg malertape på så det dannede striper og spraymalede med sølv.. Da det så var tørt spraymalede jeg pletterne hist og her.. Sommerfuglen er tegnet på med en sprittush..

Er sommerfuglenet ud fra skabelon

Anmeld

4. januar 2013

Lusi

Kvist skriver:

Hun har hvert fald et lignende hængende.. Det her har jeg selv lavet men det er efter jeg så hendes i de unge mødre.. Tænkte at jeg måtte have sådan et..

Ved du hvad, jeg gjorde det samme

Har bare ingen steder kunne finde de der pustetusser. Er det ik dem der er brugt?

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Ej hvor er du god!! Hvor har du kasserne fra? 

Hvor har du fået arbejde henne?? X

Tak tak, det er nogle jeg har kidnappet på loftet hjemme hos mor og far.. Det er nogle fra min mors unge dage, hun har hvis brugt dem som borde..

Jeg skal starte som kontorelev hos Region Midtjylland

Anmeld

4. januar 2013

Timse

Kvist skriver:

Ja det er et jeg selv har lavet..

Det er så fedt, er vildt misundelig

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Musse21 skriver:

Er sommerfuglenet ud fra skabelon

Ja, tegnede halvdelen af sommerfuglen på et stykke bagepapir, så overførte jeg det til lærredet, spejlvendte den og gjorde det samme.. Og så tegnede jeg den op med sprittush..

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Lusi skriver:

Ved du hvad, jeg gjorde det samme

Har bare ingen steder kunne finde de der pustetusser. Er det ik dem der er brugt?

HAHA hvor godt  er glad for jeg ikke er den eneste der kopiere lidt engang imellem

Hvis det er de farvede pletter du tænker på så har jeg bare brugt spraymaling.. Og lige sprayet en plet

Anmeld

4. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Tak tak, det er nogle jeg har kidnappet på loftet hjemme hos mor og far.. Det er nogle fra min mors unge dage, hun har hvis brugt dem som borde..

Jeg skal starte som kontorelev hos Region Midtjylland

Tillykke og fedt med jobbet!

Har bare ledt efter sådan nogle kasser til thea's værelse, så du siger lige til hvis du finder flere af sådan nogle skjulte skatte! Hils omkring dig! X

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

Timse skriver:

Det er så fedt, er vildt misundelig

Tak tak.. Du må have lavet et selv, det er slet ikke så svært

Anmeld

4. januar 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Tillykke og fedt med jobbet!

Har bare ledt efter sådan nogle kasser til thea's værelse, så du siger lige til hvis du finder flere af sådan nogle skjulte skatte! Hils omkring dig! X

Skal jeg gøre.. Du må ind på den blå avis og kigge, der er MANGE til salg.. De er bare halv dyre.. Folk ved de er i høj kurs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.