Update på "Forvirret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Ja men krydser virkelig alt, hvad jeg kan for at der enten snart kommer mens eller en positiv test. Men det må være mega frustrerende at stå i din/jeres situation. 

Håber 2013 er jere år. 

Ja men man kan jo desværre hverken gøre til eller fra så prøver bare at holde tankerne væk fra det, det gør det en smule nemmere men ja..

Tak Sille Jeg håber også at 2013 bliver vores år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

fairlady

FrkDitte skriver:

Jeg bruger også billige-teste.dk.

Hvis du bestiller i dag inden kl. 22 har du dem i morgen.. Der er hurtig levering 

Jeg har også prøvet sådan en clear blue digital.. og de er ret dyre.. men svaret er til at forstå 

Eller plejer jeg bare købe de billigste derindefra.. de der små stix.

Masser af 

Knus D.

har ikke prøvet clear blue digital, men har prøvet at købe en test i bilka, der skulle kunne teste hurtigt, og så de billige strips på billige-teste.dk .

De billige teste var dem der først afslørede at jeg var gravid, så de er altså ikke så tossede endda!

Anmeld

13. januar 2013

mpr

fairlady skriver:

har ikke prøvet clear blue digital, men har prøvet at købe en test i bilka, der skulle kunne teste hurtigt, og så de billige strips på billige-teste.dk .

De billige teste var dem der først afslørede at jeg var gravid, så de er altså ikke så tossede endda!

Har fået 20 tests inde på en eller anden billig side med høj følsomhed men har brugt 2 af dem ind til videre og hvis jeg skal prøve i lang tid så gider jeg ikke bruge dem alle sammen nu

Men ja de billige er vel lige så gode som de dyre

Anmeld

13. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

Ja men man kan jo desværre hverken gøre til eller fra så prøver bare at holde tankerne væk fra det, det gør det en smule nemmere men ja..

Tak Sille Jeg håber også at 2013 bliver vores år

Nej det jo det. Kryder virkelig alt hvad jeg kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.