Update på "Forvirret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.220 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

mpr

Ja kom afsted til læge i dag.. Men som forventet så kunne vi ikke måle noget men skal allerede til læge igen på tirsdag hvis mens ikke er kommet til endnu en test så vi krydser forsat fingre  

Nogen som kender nogle steder på nettet, hvor man kan købe billige tests som jeg kan bruge herhjemme?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

come2

Chel1992 skriver:

Ja kom afsted til læge i dag.. Men som forventet så kunne vi ikke måle noget men skal allerede til læge igen på tirsdag hvis mens ikke er kommet til endnu en test så vi krydser forsat fingre  

Nogen som kender nogle steder på nettet, hvor man kan købe billige tests som jeg kan bruge herhjemme?  

Var jeg dog ville jeg virkelig købe en clearblue digital, så får du sikkert svar, da den kan anvendes allerede 4 dag før mens. Den måler ved lavt HCG.

Jeg testede positiv med sådan en 3+4

Anmeld

3. januar 2013

mpr

come2 skriver:

Var jeg dog ville jeg virkelig købe en clearblue digital, så får du sikkert svar, da den kan anvendes allerede 4 dag før mens. Den måler ved lavt HCG.

Gider ikke bruge så mange penge på sådan en bare nogle billige ^^ 

Anmeld

3. januar 2013

come2

Chel1992 skriver:

Gider ikke bruge så mange penge på sådan en bare nogle billige ^^ 

billige-teste.dk

Men ja de koster lidt, men synes bestemt det må være pengene værd at få klar besked.

Anmeld

3. januar 2013

M&N

come2 skriver:

Anmeld

3. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

stadig for dig. Håber mens bliver væk og du tester positivt hos lægen tirsdag

Anmeld

3. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

stadig for dig. Håber mens bliver væk og du tester positivt hos lægen tirsdag

tak håber jeg også Men håber snart jeg får enten en positiv test eller mens så om ikke andet hvis der ikke er noget at vi kan komme op på hesten igen 

Anmeld

3. januar 2013

FrkDitte

Chel1992 skriver:

Jeg bruger også billige-teste.dk.

Hvis du bestiller i dag inden kl. 22 har du dem i morgen.. Der er hurtig levering 

Jeg har også prøvet sådan en clear blue digital.. og de er ret dyre.. men svaret er til at forstå 

Eller plejer jeg bare købe de billigste derindefra.. de der små stix.

Masser af 

Knus D.

Anmeld

3. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

tak håber jeg også Men håber snart jeg får enten en positiv test eller mens så om ikke andet hvis der ikke er noget at vi kan komme op på hesten igen 

Ja det må være frustrerende at være lige imellem de to ting, og der sker bare ingenting 

Kunne også se at din kæreste endelig var blevet klar til PB. Det må være mega dejligt. Og så før tid.

Anmeld

3. januar 2013

Holbæktrunten

Chel1992 skriver:

babyornot.dk er billigere end billig-teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.