Update på "Forvirret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

mpr

come2 skriver:

Hvordan gik det idag?

Stadig negativ Nu har de givet mig en tid d. 21 hvis den stadig ikke er kommet der så skal jeg nok lige undersøges fordi det er ikke meningen jeg skal gå så længe uden mens..  Synes det er rigtig fustrerende! Har opgivet håbet om  at den er der i denne omgang men vi kan jo ikke komme videre i projektet hvis min menstruation ikke kommer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

come2

Chel1992 skriver:

Stadig negativ Nu har de givet mig en tid d. 21 hvis den stadig ikke er kommet der så skal jeg nok lige undersøges fordi det er ikke meningen jeg skal gå så længe uden mens..  Synes det er rigtig fustrerende! Har opgivet håbet om  at den er der i denne omgang men vi kan jo ikke komme videre i projektet hvis min menstruation ikke kommer 

Jeg oplevede selv at min mens pludselig udeblev i 6 mdr.

Jeg blev henvist til en gynækolog til videre undersøgelser.

Men øv øv.

Anmeld

8. januar 2013

mpr

come2 skriver:

Jeg oplevede selv at min mens pludselig udeblev i 6 mdr.

Jeg blev henvist til en gynækolog til videre undersøgelser.

Men øv øv.

Det er så typisk.. Har forbandet en langt væk i så mange år og når jeg endelig skal bruge den kommer den bare ikke -.-'

Anmeld

8. januar 2013

come2

Chel1992 skriver:

Det er så typisk.. Har forbandet en langt væk i så mange år og når jeg endelig skal bruge den kommer den bare ikke -.-'

Det er øv.

Håber den kommer snart

Anmeld

8. januar 2013

mpr

come2 skriver:

Det er øv.

Håber den kommer snart

Ja det må vi håbe  

Anmeld

11. januar 2013

Anonym2013

Hej 

Var bare nysgerrig for om der stadig intet nyt var?

Anmeld

11. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Hej 

Var bare nysgerrig for om der stadig intet nyt var?

Stadig ingen mens.....?!? Gider ikke bruge flere af mine tests på det.. Hvis den ikke er kommet inden mandag d. 21 så skal jeg ned til lægen igen... Jeg er snart ved at være utoldmodig >_> Har virkelig aldrig ønsket den skulle komme så meget som nu.. For tror virkelig ikke der er noget..

Anmeld

11. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

Stadig ingen mens.....?!? Gider ikke bruge flere af mine tests på det.. Hvis den ikke er kommet inden mandag d. 21 så skal jeg ned til lægen igen... Jeg er snart ved at være utoldmodig >_> Har virkelig aldrig ønsket den skulle komme så meget som nu.. For tror virkelig ikke der er noget..

det kan jeg forstå  det må godt nok være frustrerende. 

håber snart der sker noget. enten mens eller graviditet. 

Anmeld

12. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

det kan jeg forstå  det må godt nok være frustrerende. 

håber snart der sker noget. enten mens eller graviditet. 

det er det... Bare det faktum at man kan prøve alt man vil men så længe der ikke har været en menstruation så går man jo også ud fra der kun har været en ægløsning på et eller andet tidspunkt.. Bare det at man ikke ikke rigtig kan komme videre i teksten er monster frustrerende 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

det er det... Bare det faktum at man kan prøve alt man vil men så længe der ikke har været en menstruation så går man jo også ud fra der kun har været en ægløsning på et eller andet tidspunkt.. Bare det at man ikke ikke rigtig kan komme videre i teksten er monster frustrerende 

Ja men krydser virkelig alt, hvad jeg kan for at der enten snart kommer mens eller en positiv test. Men det må være mega frustrerende at stå i din/jeres situation. 

Håber 2013 er jere år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.