Update på "Forvirret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

KittyCatta

Gider ikke bruge så mange penge på sådan en bare nogle billige ^^ 

De koster 45 kr. i Føtex  Så de er nu ikke særlig dyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

mpr

FrkDitte skriver:

Jeg bruger også billige-teste.dk.

Hvis du bestiller i dag inden kl. 22 har du dem i morgen.. Der er hurtig levering 

Jeg har også prøvet sådan en clear blue digital.. og de er ret dyre.. men svaret er til at forstå 

Eller plejer jeg bare købe de billigste derindefra.. de der små stix.

Masser af 

Knus D.

fedt SÅ må jeg jo hellere få fundet nogen ^^

Ja men igen hvis det så stadig er for tidligt for tidligt så er det også bare mange penge at komme af med for en negativ test :s

Anmeld

3. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Ja det må være frustrerende at være lige imellem de to ting, og der sker bare ingenting 

Kunne også se at din kæreste endelig var blevet klar til PB. Det må være mega dejligt. Og så før tid.

Meget... For ved slet ikke om jeg er købt eller solgt..

Og ja det er rigtig dejligt han omsider er blevet klar (og endda før tid) Plus at det faktisk var ham der foreslog om vi ikke bare skulle smide kondomet  Endnu mere ivrig blev han da han i dag fandt ud af at han fik 6 måneders barsel hvor han kunne holde den sammen med mig (når vi når så langt :p ) 

Anmeld

3. januar 2013

mpr

Holbæktrunten skriver:

babyornot.dk er billigere end billig-teste

Tak tager lige et kig

Anmeld

3. januar 2013

mpr

KittyCatta skriver:

De koster 45 kr. i Føtex  Så de er nu ikke særlig dyre.

Så er det da en super føtex du har o_o det er prisen på Ægløsnings test i vores føtex.. Graviditets tests koster 59 kr. i vores for to, var der nede så sent som i eftermiddags :s

Anmeld

3. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

Meget... For ved slet ikke om jeg er købt eller solgt..

Og ja det er rigtig dejligt han omsider er blevet klar (og endda før tid) Plus at det faktisk var ham der foreslog om vi ikke bare skulle smide kondomet  Endnu mere ivrig blev han da han i dag fandt ud af at han fik 6 måneders barsel hvor han kunne holde den sammen med mig (når vi når så langt :p ) 

Ja det sku da vildt fedt.

Ej hvor dejlig at han kan holde barseæ med jer så længe 

Anmeld

3. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Ja det sku da vildt fedt.

Ej hvor dejlig at han kan holde barseæ med jer så længe 

det er åbenbart fordi vi er studerende hvilket han synes var rigtig lækkert.. Han fik ikke rigtig noget barsel med hans første datter så han er meget ivrig efter at vi skal få den positive test nu :p

Anmeld

3. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

det er åbenbart fordi vi er studerende hvilket han synes var rigtig lækkert.. Han fik ikke rigtig noget barsel med hans første datter så han er meget ivrig efter at vi skal få den positive test nu :p

Ja det kan jeg da godt forstå. Krydser virkelig også for det 

Anmeld

3. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå. Krydser virkelig også for det 

Tak 

Anmeld

8. januar 2013

come2

Chel1992 skriver:

Ja kom afsted til læge i dag.. Men som forventet så kunne vi ikke måle noget men skal allerede til læge igen på tirsdag hvis mens ikke er kommet til endnu en test så vi krydser forsat fingre  

Nogen som kender nogle steder på nettet, hvor man kan købe billige tests som jeg kan bruge herhjemme?  

Hvordan gik det idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.