Hvad ønsker man i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Har du hørt de små synger cd'en? Vil bare lige sige, at flere af mine veninder kan ikke holde ud at høre den det er et meget skingert pigekor der synger men hvis man er til det, er den sikkert fin! Men så ved du det i hvert fald

Okaaaay, så ryger den måske lige af listen igen hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Bertris skriver:

Vi har også så godt som alting til vores prinsesse som kommer til marts  
Men vi har snakket om at ønske os bObles dyr, indgraveret ting, penge til børneopsparing til hende

også må folk jo bare prøve at være kreative  
og smykker er også en "stadard" gave, f.eks. ved jeg allerede at min søster giver en navne halskæde i dåbsgave, som også er en super fin gave!  

Hvad er der med de bObles dyr? Jeg forstår dem altså ikke helt 

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

Gavekort til fotograf Vi fik det godt nok i barselsgave af min kærestes kolleger, men det er bare en god gave

Bodil-elefanten som du selv nævner er også en god ting

Hvad med den store bog med H.C. Andersens eventyr?

vi ønskede også juniordyne+pude, sengetøj og sådanne ting

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

LilleNyPåVej skriver:

Okaaaay, så ryger den måske lige af listen igen hehe 

Hi hi altså sangbogen er jo super god, men cd`en er skrækkelig, efter min og flere veninders mening! Og ungerne gider faktisk heller ikke rigtig høre den...

Anmeld

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Dorthe1986 skriver:

Gavekort til fotograf Vi fik det godt nok i barselsgave af min kærestes kolleger, men det er bare en god gave

Bodil-elefanten som du selv nævner er også en god ting

Hvad med den store bog med H.C. Andersens eventyr?

vi ønskede også juniordyne+pude, sengetøj og sådanne ting

Har også ønsket mig HC Andersens samlede eventyr 

Nåe ja, hvornår starter man med at bruge junior dyne og pude da??

Anmeld

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

tarkoflen skriver:

Hi hi altså sangbogen er jo super god, men cd`en er skrækkelig, efter min og flere veninders mening! Og ungerne gider faktisk heller ikke rigtig høre den...

Ej, vil ikke hører på skrækkelige korpiger  Undskyld, men det skal jo ligesom være sjovt at synge sange hehe, så tror bare jeg ønsker bogen uden en cd hehe

Anmeld

2. januar 2013

Bertris

LilleNyPåVej skriver:

Hvad er der med de bObles dyr? Jeg forstår dem altså ikke helt 

De styrker babyer/børns motorik  
Jeg har selv haft vanskeligheder på det punkt da jeg var lille så derfor synes jeg det virker som en god idé til gave, især hvis man har alle møbler, tøj og legetøj som vi f.eks. har  

Anmeld

2. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Bertris skriver:

De styrker babyer/børns motorik  
Jeg har selv haft vanskeligheder på det punkt da jeg var lille så derfor synes jeg det virker som en god idé til gave, især hvis man har alle møbler, tøj og legetøj som vi f.eks. har  

Motorik?, jamen de står jo bare  ? Jeg forveksler dem bare med søde, anerledes men dyre pyntelegetøj - men det er jo nok fordi jeg aldrig har været i nærheden af en som sådan 

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

LilleNyPåVej skriver:

Ej, vil ikke hører på skrækkelige korpiger  Undskyld, men det skal jo ligesom være sjovt at synge sange hehe, så tror bare jeg ønsker bogen uden en cd hehe

Anmeld

2. januar 2013

Bertris

Motorik?, jamen de står jo bare  ? Jeg forveksler dem bare med søde, anerledes men dyre pyntelegetøj - men det er jo nok fordi jeg aldrig har været i nærheden af en som sådan 

Jeg er heller ikke 100 % inde i det, men det skulle styrke deres motorik når de bruger dem  
også synes jeg også de ser rigtig finde ud :i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.