Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget?? Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan
hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget??
Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan
Jeg kysser min datter hele tiden næsten
Jeg tænker slet ikke over det - hun er jo bare så dejlig at jeg ikke kan lade vær'. Hun får nemt 100 kys på en dag tror jeg..
Hun har også længe kunne "kysse igen". Så siger vi MØS og så åbner hun munden. Så smelter man bare..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose22 skriver: Glæder mig allerede Det vil nok blive den bedste følelse, så har jeg hygget med manden længe, nu er det tid til manden og barnet en ny medlem i familien Glæder mig ikke særlig meget til de første dage, amning hele tiden også vil barnet nok græde Det kan jeg ikke lide, puhaa. Men lidt efter et stykke tid vil jeg tage hele verden rundt med mit eneste ene barn og mand He he glæder mig utrolig meget, tænker på den tid jeg skal have, de gode dejlige dage, sjove dage, så skal barnet vokse, også ser man barnet kravle, og gå osv nejnej altså iiiih hvor jeg glæder mig. (DET BLEV LIDT UNDERLIGT OG LANGT ) SORRY
Glæder mig allerede Det vil nok blive den bedste følelse, så har jeg hygget med manden længe, nu er det tid til manden og barnet en ny medlem i familien Glæder mig ikke særlig meget til de første dage, amning hele tiden også vil barnet nok græde Det kan jeg ikke lide, puhaa. Men lidt efter et stykke tid vil jeg tage hele verden rundt med mit eneste ene barn og mand He he glæder mig utrolig meget, tænker på den tid jeg skal have, de gode dejlige dage, sjove dage, så skal barnet vokse, også ser man barnet kravle, og gå osv nejnej altså iiiih hvor jeg glæder mig. (DET BLEV LIDT UNDERLIGT OG LANGT ) SORRY
de første dage og uger er mere vidunderlige end de er slemme...
Ditte_Marie skriver: Jeg kysser min datter hele tiden næsten Jeg tænker slet ikke over det - hun er jo bare så dejlig at jeg ikke kan lade vær'. Hun får nemt 100 kys på en dag tror jeg.. Hun har også længe kunne "kysse igen". Så siger vi MØS og så åbner hun munden. Så smelter man bare..
dejligt elna er begynt at åbne munden når vi kysser hende på munden... så man får et dejligt vådt baby kys lige retur
Kay skriver: de første dage og uger er mere vidunderlige end de er slemme...
Ja det har været forskelligt hos alle dem jeg kender, du kan have ret. Men det må vi se når jeg har født he he, så skal jeg nok vende tilbage med det.
Vores datter elsker at mysse. Ikke kysse, for så er man jo kærester. Hun bliver snart 5 år, og de snakker kærester i børnehaven.
Jeg tror ikke på, at man kan kysse sine børn for meget.
Så tit jeg kan komme til det
Kay skriver: dejligt elna er begynt at åbne munden når vi kysser hende på munden... så man får et dejligt vådt baby kys lige retur
Ja men man elsker det jo
Alberte bliver overplantet med mysser. Hun ka da slet ik få for mange!!
Thea på 4 år, får også alle de mysser jeg ka få lov til at, at få/ gi hende!!
Børn ka aldrig få for mange kys , knus og kram!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128