hvor meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Kay

Ayasmor skriver:

Man kan jo bare ikke lade være

nej og tit tænker man ik over man gør det... jeg gør i altfald ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Kay

JustMe skriver:

Her elsker hun det som regel også, men siger indimellem nej, hvis jeg spørger, om jeg må give hende et kys. Pokkers også!

øv.... men ja... de skal jo havde lov at bestemme selv på et tidspunkt

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Monica P skriver:

alle mødre føder jordens 8 vidunder

Anmeld

2. januar 2013

Ayasmor

Kay skriver:

nej og tit tænker man ik over man gør det... jeg gør i altfald ik

Det gør jeg faktisk heller ikke

Anmeld

2. januar 2013

christina92

Kay skriver:

hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget??

Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan

Håber så sandelig ikke man kan kysse dem for meget, for kysser Carolina AL det jeg kan komme til! og hun nyder det ligeså meget som jeg

Anmeld

2. januar 2013

Kay

christina92 skriver:

Håber så sandelig ikke man kan kysse dem for meget, for kysser Carolina AL det jeg kan komme til! og hun nyder det ligeså meget som jeg

det håber jeg heller ik... hihi

Anmeld

2. januar 2013

christina92

Kay skriver:

det håber jeg heller ik... hihi

Jeg synes slet ikke man kan lade være!

Anmeld

2. januar 2013

Leyla94

Kay skriver:

hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget??

Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan

Det er dit barn søde og du har lov til at kysse din elna  Det er kun godt, især når du fortæller at hun elsker det...Jeg synes ikke der er noget der hedder for meget, for lidt  Da det er ens eget barn, jeg har meget imod hvis andre kysser mit barn tit (PS Har ikke prøvet det i nu, da jeg er førstegangs gravid, men jeg VED DET

Stort

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Rose22 skriver:

Det er dit barn søde og du har lov til at kysse din elna  Det er kun godt, især når du fortæller at hun elsker det...Jeg synes ikke der er noget der hedder for meget, for lidt  Da det er ens eget barn, jeg har meget imod hvis andre kysser mit barn tit (PS Har ikke prøvet det i nu, da jeg er førstegangs gravid, men jeg VED DET

Stort

glæd dig det er det bedste i verden

Anmeld

2. januar 2013

Leyla94

Kay skriver:

glæd dig det er det bedste i verden

Glæder mig allerede  Det vil nok blive den bedste følelse, så har jeg hygget med manden længe, nu er det tid til manden og barnet en ny medlem i familien  Glæder mig ikke særlig meget til de første dage, amning hele tiden også vil barnet nok græde  Det kan jeg ikke lide, puhaa. Men lidt efter et stykke tid vil jeg tage hele verden rundt med mit eneste ene barn og mand He he glæder mig utrolig meget, tænker på den tid jeg skal have, de gode dejlige dage, sjove dage, så skal barnet vokse, også ser man barnet kravle, og gå osv nejnej altså iiiih hvor jeg glæder mig. (DET BLEV LIDT UNDERLIGT OG LANGT ) SORRY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.