hvor meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
47 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2013

Kay

hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget??

Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

B&J

Kay skriver:

Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan

Kan man kysse sine børn for meget

jeg elsker at give daniel kys i håret på kinderne men må ikke på munden, ad mor sig er han men engang i mellem må jeg gerne.... ellers nusser vi næser

Anmeld

2. januar 2013

Team Putte

Kay skriver:

Kysser oz hele tiden.. Ida elsker det

Anmeld

2. januar 2013

Kay

B&J skriver:

Kan man kysse sine børn for meget

jeg elsker at give daniel kys i håret på kinderne men må ikke på munden, ad mor sig er han men engang i mellem må jeg gerne.... ellers nusser vi næser

i følge mig nej... men folk spørg tit om jeg altid kysser hende såååå meget... og ja... så længe hun kan li det

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Team Putte skriver:

Kysser oz hele tiden.. Ida elsker det

dejligt

Anmeld

2. januar 2013

B&J

Kay skriver:

i følge mig nej... men folk spørg tit om jeg altid kysser hende såååå meget... og ja... så længe hun kan li det

jamen vi elsker da vores børn jeg kan slet ikke beskrive hvor vidunderligt det er at være mor, elsker at kysse kramme daniel lige fra han var baby til nu

Anmeld

2. januar 2013

Kay

B&J skriver:

jamen vi elsker da vores børn jeg kan slet ikke beskrive hvor vidunderligt det er at være mor, elsker at kysse kramme daniel lige fra han var baby til nu

ja og jeg kan simpelthend ikke lade være

Anmeld

2. januar 2013

Troldemommi

Hvis et barn tager skade af at blive kysset på så har jeg ihvertfald ødelagt Johanne  

Monica

Anmeld

2. januar 2013

Team Putte

Kay skriver:

dejligt

Jeg tror ik man kan kysse børn for meget Regner med hun selv siger fra når hun synes det er for meget

Anmeld

2. januar 2013

Tulle28

Jeg håber ikke man kan kysse dem for meget, for så er min baby vist snart blevet ødelagt Hun får riiiigtig mange kysser, kan slet ikke lade være Det er bare med at nyde de små, tykke, bløde kroppe, for lige pludselig har de forvandlet sig til tumlinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.