hvor meget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

JustMe

Jeg elsker at kysse min pige...alle vegne; og jeg ELSKER når jeg får kys af hende (kys på munden beder jeg om, så hun selv kan sige fra, og siger hun stop, når jeg går i kysse-mode, stopper jeg selvfølgelig). Kan man kysse dem for meget? Ikke hvis du spørger mig, men spørger du min datter, så JA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Masig

Kay skriver:

hvor meget kysser du din baby? og kan man kysse en baby for meget??

Elna elsker at blive kysset... hun stor smiler når vi kysser hende, påde på hænder føder, mave, kinder mund og pande... så jeg nupper så mange kys om dagen som jeg kan

Han får en møsser næsten hver gang jeg har ham i armene. Nogle gange bare et lille et på kinden, andre gange sådan et kilde-et  på kinden, halsen, hænderne, fødderne.... Jeg kan slet ikke lade være, tænker egentlig ikke over det, det sker bare helt automatisk 

Han synes også det er ret morsom så det er jo fint. Bliver nok svært at vænne sig af med når han når den alder hvor han absolut ikke vil kysses hehe....

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Monica P skriver:

Hvis et barn tager skade af at blive kysset på så har jeg ihvertfald ødelagt Johanne  

Monica

hihi fin formulering

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Tulle28 skriver:

Jeg håber ikke man kan kysse dem for meget, for så er min baby vist snart blevet ødelagt Hun får riiiigtig mange kysser, kan slet ikke lade være Det er bare med at nyde de små, tykke, bløde kroppe, for lige pludselig har de forvandlet sig til tumlinger

ja jeg nusser også og massre den bløde baby krop så meget jeg kan... man kan jo ik lade være når de er så lækre

Anmeld

2. januar 2013

Ayasmor

Jeg kan heller ikke lade være med at kysse min baby hele tiden.. Det er lige før hun er gået i opløsning Min baby er dog lige fyldt 4 år men hun elsker det stadig og jeg ligeså. Når vi sidder i sofaen og hun pludselig springer op og vil have flere kys mens hun fortæller, at hende og jeg er bedste venner, der smelter mit hjerte altså

Anmeld

2. januar 2013

Kay

JustMe skriver:

Jeg elsker at kysse min pige...alle vegne; og jeg ELSKER når jeg får kys af hende (kys på munden beder jeg om, så hun selv kan sige fra, og siger hun stop, når jeg går i kysse-mode, stopper jeg selvfølgelig). Kan man kysse dem for meget? Ikke hvis du spørger mig, men spørger du min datter, så JA

der er jeg heldig... hun kan ik sige fra endnu men har endnu ik oplevet hun ik smiler når hun bliver kysset

Anmeld

2. januar 2013

Troldemommi

Ayasmor skriver:

Jeg kan heller ikke lade være med at kysse min baby hele tiden.. Det er lige før hun er gået i opløsning Min baby er dog lige fyldt 4 år men hun elsker det stadig og jeg ligeså. Når vi sidder i sofaen og hun pludselig springer op og vil have flere kys mens hun fortæller, at hende og jeg er bedste venner, der smelter mit hjerte altså

Nåhhh hvor sødt

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Masig skriver:

Han får en møsser næsten hver gang jeg har ham i armene. Nogle gange bare et lille et på kinden, andre gange sådan et kilde-et  på kinden, halsen, hænderne, fødderne.... Jeg kan slet ikke lade være, tænker egentlig ikke over det, det sker bare helt automatisk 

Han synes også det er ret morsom så det er jo fint. Bliver nok svært at vænne sig af med når han når den alder hvor han absolut ikke vil kysses hehe....

jeg tænkte heller ik over det før jeg havde rød læbestift på til jul og havde siddet og givet hende flaske  røde læber i hele hendes ansigt  kunne heldigvis hurtigt fjernes med vand

Anmeld

2. januar 2013

Kay

Ayasmor skriver:

ej hvor dejligt

Anmeld

2. januar 2013

Ayasmor

Monica P skriver:

Nåhhh hvor sødt

Hun er simelthen så skøn min pige Synes man som mor ikke altid det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.