Kæresten spurgte om om baby :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Nåårh for søren... Jeg gik med min de 21 dage... Men kunne ikk tårlig hormonet

Øv da men vis man kan tåle dem syntes jeg de er geniale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det tror jeg simpelthen... Spørg ham

Du kan sagtens klare det! 

Jeg har lige ligget og snakket lidt med ham og da den lille er i "hvorfor" alderen spurgte jeg om vi skulle havde endnu ben af slagsen hvilket han sagde nej ikke nu til og det først ville online om lang tid

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har lige ligget og snakket lidt med ham og da den lille er i "hvorfor" alderen spurgte jeg om vi skulle havde endnu ben af slagsen hvilket han sagde nej ikke nu til og det først ville online om lang tid

Hmm... Nok heller ikke den smarteste måde at spørge på

"Hvorfor alderen" er jo ikke særlig fed, så kan ikke forstå hvorfor du synes du skulle referere til lige den alder? Du spurgte ham jo sådan set om han havde lyst til at have et barn på 5 mere og nej, man starter jo med babyen... Det kan have en meget negativ indvirkning i mandens hjerne hvis du spørger på den måde, fordi hans hjerne straks tænker: Åh gud nej, de er jo vildt irriterende i den alder!

Du burde nok have spurgt om han havde lyst til en baby, istedet

Jeg skriver det i bedste mening det her, ikke for at trumle dig over

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hmm... Nok heller ikke den smarteste måde at spørge på

"Hvorfor alderen" er jo ikke særlig fed, så kan ikke forstå hvorfor du synes du skulle referere til lige den alder? Du spurgte ham jo sådan set om han havde lyst til at have et barn på 5 mere og nej, man starter jo med babyen... Det kan have en meget negativ indvirkning i mandens hjerne hvis du spørger på den måde, fordi hans hjerne straks tænker: Åh gud nej, de er jo vildt irriterende i den alder!

Du burde nok have spurgt om han havde lyst til en baby, istedet

Jeg skriver det i bedste mening det her, ikke for at trumle dig over

Har en der er mindre og var fordi hun gik rundt og sagde hvorfor så ar ment som en komisk vinkel på det da vi har meget sjov at "hvorfor"

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Har en der er mindre og var fordi hun gik rundt og sagde hvorfor så ar ment som en komisk vinkel på det da vi har meget sjov at "hvorfor"

Aaah... Okay...

Men hey nu har du vished, han har ikke lyst... Men så må du altså lige fortælle ham at han ikke skal spøge med sådan noget igen... Det er da ret tarveligt af ham synes jeg....

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Aaah... Okay...

Men hey nu har du vished, han har ikke lyst... Men så må du altså lige fortælle ham at han ikke skal spøge med sådan noget igen... Det er da ret tarveligt af ham synes jeg....

Da jeg spurgte ham svarede han at nu gav jeg ham dårlige naver, hvor til jeg svarede at hvad han så troere jeg fik igår..

til det svarede han at han kun spurgte fordi han viste jeg villle sige nej, fortalte så at jeg da var med på den vis bare det var noget vi var enige om det og så var det han sagde "men det er vi ikke, det bliver først om Lang tid"

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

Jeg var blevet gal. Det lyder som om han bevidst undlod at huske dig på p-ringen, og det er sgu ikke i orden! Det er i min verden lige så uacceptabelt at forsøge at snyde sin partner på den måde, som med de piger der dropper p-pillerne uden partnerens accept. Teknisk set var det jo 2013 i går, så hans timing er da fin nok, men hans fremgangsmåde er bestemt ikke i orden. For mig at se er der ingen tvivl om, at han gerne vil have et barn med dig nu; men jeg ville nok blankt spørge ham, om han forsøgte at snyde sig til det i går. Alt efter udfaldet må du jo mærke efter i dig selv, om du er klar til et barn mere.

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Øv da men vis man kan tåle dem syntes jeg de er geniale

De er i hvert fald total nemme at finde ud af ... Min søster er glad for sine..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.