Kæresten spurgte om om baby :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Muhmi

tja men hvad så vis han tager mit spørgsmål som et pras

Hvad så?

Han har jo selv startet samtalen og endda mens i dyrkede sex... Jeg tvivler virkelig på at han vil føle pres, for hvis han havde lyst til at dyrke sex, men ikke få børn, så havde (sorry) pikken været faldet ret kraftigt ved at han selv spurgte om en baby... Det er et MEGA turn off for mænd at snakke om babyer hvis de ikke er klar... Men i dyrkede sex TO gange den aften hvor han SELV bringer emnet på banen... Tvivler virkelig på at han synes det er for meget at du spørger om han mener det seriøst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Muhmi

nattergalen skriver:

Jeg er ret så enig med dit svar  

Anmeld

2. januar 2013

hekran

Anonym skriver:

tja men hvad så vis han tager mit spørgsmål som et pras

Ej, tror du det? Det var ham selv der bragte det på bane. Du skal jo 'bare tjekke' hvad han mente med det

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Det er da ikke særlig sødt af ham, hvis han mente det for sjov. 

Hvis du er usikker på om han er klar, kan du jo i stedet for at bede ham om at tage stilling lige nu, sige til ham, at han kan tænke over det de næste ?? dage, der er, til du næste gang skal ha mens.

Så kan I aftale det der, og du kan lade være med at bruge p-ringen mere hvis det er det, I ønsker.

Det ville jeg personligt foretrække i stedet for at "glemme" at sætte den i

Håber I finder en løsning

Ja det var en mulighed..

som jeg også har sagt til ham vil jeg ikke gøre noget uden at vi er enige om det først

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forhole mig eller tænke efter det spørgsmål min kære kæreste kom med igår.

vi er begge enige om vi gerne vil havde et fælles barn på et tidspunkt men vi var også enige om der ville gå noget tid før vi skulle.

han har før sagt det tidligst blev i 2013 og den var/er jeg helt enig i.

men igår da langvarige igang i sengen sagde han mens "skal vi lave en baby"  jeg smilte lidt og svarede "det vil blive lidt svært" (har P-ring og ved han)

han spurgte så hvorfor og svarede at det var på grund af ringen.

og om ikke manden siger "det kunne jo være du glemte at sætte den i efter" (vi tager den ud ved samleje) sagde så at jo det kunne jo godt ske men at jeg havde ham til at huske mig på det.

han smilte og sagde at sikkert godt kunne finde på det, hvor jeg svarede at det ville jeg kun kunne vis vi begge var enige om at den ikke skulle i mere. 

Da vi så er færdige så vil jeg gå på wc og sætte ring i, inden jeg ville lave kaffe til os.

men han spurgte så Om jeg ikke ville lave kaffe inden og sagde ja men at han så lige måtte huske mig på ringen efter og det var ok med ham.

ca 4 timer senere går vi i seng og vi vælger så at tage en omgang igen  Igen spøger han om vi skal lave en baby, vælger at svare uhm vi kan da øve 

Efter vi er færdige og bare liger siger han stille "så må du heller tage ringen i nu"  

blev helt underlig, han har intet sagt om den efter første gang og han ved den kun må/bør være ude 3 timer af gangen for ellers er det ikke sikkert den virker optimalt..

hvad skal jeg tro og tænke?

hvad ville i mene?

Hmm synes allerede at i lege en del med babyprojekt når i ligefremtager ringen ud ved samleje ?
Den skal -for at beskytte - også sidde dér under samleje.....

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvad så?

Han har jo selv startet samtalen og endda mens i dyrkede sex... Jeg tvivler virkelig på at han vil føle pres, for hvis han havde lyst til at dyrke sex, men ikke få børn, så havde (sorry) pikken været faldet ret kraftigt ved at han selv spurgte om en baby... Det er et MEGA turn off for mænd at snakke om babyer hvis de ikke er klar... Men i dyrkede sex TO gange den aften hvor han SELV bringer emnet på banen... Tvivler virkelig på at han synes det er for meget at du spørger om han mener det seriøst

det kan der være noget om 

Sådan havde jeg ikke tænkt på det

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Hmm synes allerede at i lege en del med babyprojekt når i ligefremtager ringen ud ved samleje ?
Den skal -for at beskytte - også sidde dér under samleje.....

Der står i indlægs sedlen at den godt må tages ud under samleje og sætte den i inden for 3 timer igen uden det giver risiko

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Ej, tror du det? Det var ham selv der bragte det på bane. Du skal jo 'bare tjekke' hvad han mente med det

Ja er jo rigtig

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Der står i indlægs sedlen at den godt må tages ud under samleje og sætte den i inden for 3 timer igen uden det giver risiko

Nåårh for søren... Jeg gik med min de 21 dage... Men kunne ikk tårlig hormonet

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

det kan der være noget om 

Sådan havde jeg ikke tænkt på det

Det tror jeg simpelthen... Spørg ham

Du kan sagtens klare det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.