Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forhole mig eller tænke efter det spørgsmål min kære kæreste kom med igår.
vi er begge enige om vi gerne vil havde et fælles barn på et tidspunkt men vi var også enige om der ville gå noget tid før vi skulle.
han har før sagt det tidligst blev i 2013 og den var/er jeg helt enig i.
men igår da langvarige igang i sengen sagde han mens "skal vi lave en baby"
jeg smilte lidt og svarede "det vil blive lidt svært" (har P-ring og ved han)
han spurgte så hvorfor og svarede at det var på grund af ringen.
og om ikke manden siger "det kunne jo være du glemte at sætte den i efter" (vi tager den ud ved samleje) sagde så at jo det kunne jo godt ske men at jeg havde ham til at huske mig på det.
han smilte og sagde at sikkert godt kunne finde på det, hvor jeg svarede at det ville jeg kun kunne vis vi begge var enige om at den ikke skulle i mere. 
Da vi så er færdige så vil jeg gå på wc og sætte ring i, inden jeg ville lave kaffe til os.
men han spurgte så Om jeg ikke ville lave kaffe inden og sagde ja men at han så lige måtte huske mig på ringen efter og det var ok med ham.
ca 4 timer senere går vi i seng og vi vælger så at tage en omgang igen 
Igen spøger han om vi skal lave en baby, vælger at svare uhm vi kan da øve 
Efter vi er færdige og bare liger siger han stille "så må du heller tage ringen i nu"
blev helt underlig, han har intet sagt om den efter første gang og han ved den kun må/bør være ude 3 timer af gangen for ellers er det ikke sikkert den virker optimalt..
hvad skal jeg tro og tænke?
hvad ville i mene?
Anmeld