Kæresten spurgte om om baby :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forhole mig eller tænke efter det spørgsmål min kære kæreste kom med igår.

vi er begge enige om vi gerne vil havde et fælles barn på et tidspunkt men vi var også enige om der ville gå noget tid før vi skulle.

han har før sagt det tidligst blev i 2013 og den var/er jeg helt enig i.

men igår da langvarige igang i sengen sagde han mens "skal vi lave en baby"  jeg smilte lidt og svarede "det vil blive lidt svært" (har P-ring og ved han)

han spurgte så hvorfor og svarede at det var på grund af ringen.

og om ikke manden siger "det kunne jo være du glemte at sætte den i efter" (vi tager den ud ved samleje) sagde så at jo det kunne jo godt ske men at jeg havde ham til at huske mig på det.

han smilte og sagde at sikkert godt kunne finde på det, hvor jeg svarede at det ville jeg kun kunne vis vi begge var enige om at den ikke skulle i mere. 

Da vi så er færdige så vil jeg gå på wc og sætte ring i, inden jeg ville lave kaffe til os.

men han spurgte så Om jeg ikke ville lave kaffe inden og sagde ja men at han så lige måtte huske mig på ringen efter og det var ok med ham.

ca 4 timer senere går vi i seng og vi vælger så at tage en omgang igen  Igen spøger han om vi skal lave en baby, vælger at svare uhm vi kan da øve 

Efter vi er færdige og bare liger siger han stille "så må du heller tage ringen i nu"  

blev helt underlig, han har intet sagt om den efter første gang og han ved den kun må/bør være ude 3 timer af gangen for ellers er det ikke sikkert den virker optimalt..

hvad skal jeg tro og tænke?

hvad ville i mene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forhole mig eller tænke efter det spørgsmål min kære kæreste kom med igår.

vi er begge enige om vi gerne vil havde et fælles barn på et tidspunkt men vi var også enige om der ville gå noget tid før vi skulle.

men igår da langvarige igang i sengen sagde han mens "skal vi lave en baby"  jeg smilte lidt og svarede "det vil blive lidt svært" (har P-ring og ved han)

og om ikke manden siger "det kunne jo være du glemte at sætte den i efter" (vi tager den ud ved samleje) sagde så at jo det kunne jo godt ske men at jeg havde ham til at huske mig på det.

han smilte og sagde at sikkert godt kunne finde på det, hvor jeg svarede at det ville jeg kun kunne vis vi begge var enige om at den ikke skulle i mere. 

Da vi så er færdige så vil jeg gå på wc og sætte ring i, inden jeg ville lave kaffe til os.

men han spurgte så Om jeg ikke ville lave kaffe inden og sagde ja men at han så lige måtte huske mig på ringen efter og det var ok med ham.

ca 4 timer senere går vi i seng og vi vælger så at tage en omgang igen  Igen spøger han om vi skal lave en baby, vælger at svare uhm vi kan da øve 

Efter vi er færdige og bare liger siger han stille "så må du heller tage ringen i nu"  

blev helt underlig, han har intet sagt om den efter første gang og han ved den kun må/bør være ude 3 timer af gangen for ellers er det ikke sikkert den virker optimalt..

hvad ville i mene?

Tja, min ærlige mening er at man nok ikke skal aftale at gå i gang med at lave en baby under selve sex-akten. Tænker at det er de færreste, der er heelt klare i hovedet lige der

Det er jo en enorm stor beslutning at tage, og det synes jeg personligt også fortjener den respekt, at man sætter sig ned og snakker ordentligt om, at nu går vi igang osv.

For når han så alligevel siger, du skal tage ringen i bagefter, er han alligevel ikke klar.

Men snak med ham om, hvad det egentlige lige gik ud på...

Anmeld

2. januar 2013

hekran

Anonym skriver:

hvad ville i mene?

Jeg tror det er en snak du skal tage med ham

Hvad er det præcist han mener? Ønsker han at I går i gang med at lave baby? Er han klar?

Klar udmelding bedes. Det skal ikke være gætværk. Er det noget, I er enige om, så er det det I gør. Men man skal altså kunne stå ved det man udmelder. Han skal ikke komme med sådan en kommentar og så trække i land igen. Så må du lige høre ham, hvad hans egenlige mening er.

Hvor gamle er I?

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Tja, min ærlige mening er at man nok ikke skal aftale at gå i gang med at lave en baby under selve sex-akten. Tænker at det er de færreste, der er heelt klare i hovedet lige der

Det er jo en enorm stor beslutning at tage, og det synes jeg personligt også fortjener den respekt, at man sætter sig ned og snakker ordentligt om, at nu går vi igang osv.

For når han så alligevel siger, du skal tage ringen i bagefter, er han alligevel ikke klar.

Men snak med ham om, hvad det egentlige lige gik ud på...

Min tanke var også sådan da han spurgte men kom idag til at tænke på hvorfor han så ikke huskede mig på ringen før 4-5 timer efter den er taget ud selv om han ved den max må være ude i 3 timer

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Hvad er det præcist han mener? Ønsker han at I går i gang med at lave baby? Er han klar?

Klar udmelding bedes. Det skal ikke være gætværk. Er det noget, I er enige om, så er det det I gør. Men man skal altså kunne stå ved det man udmelder. Han skal ikke komme med sådan en kommentar og så trække i land igen. Så må du lige høre ham, hvad hans egenlige mening er.

Hvor gamle er I?

Jeg ved han er 100 % klar til børn, men er også fordi min mindste fra tidligere forhold har han taget tons som sin egen og er far for det (har aldrig set bio far)

Men tænkte ikke sådan rigtig over det før til morgen da jeg lige sad og tænkte på tiden.

han sagde først noget om ringen 4-5 timer efter den var taget ud, på trods af han ved den max må være ude i 3 timer og han havde sagt ja til at huske mig på den nu jeg lavede kaffe først

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Hvor gamle er I?

Glemte at svare på alder men vi er 24 og 26 år

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Min tanke var også sådan da han spurgte men kom idag til at tænke på hvorfor han så ikke huskede mig på ringen før 4-5 timer efter den er taget ud selv om han ved den max må være ude i 3 timer

Måske fortrød han at den skulle ud, så derfor fik han det først sagt så sent... netop derfor skal man ikke aftale babyprojekt, mens man er igang.

Men du er nok nødt til at tage en ordentlig snak med ham

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Måske fortrød han at den skulle ud, så derfor fik han det først sagt så sent... netop derfor skal man ikke aftale babyprojekt, mens man er igang.

Men du er nok nødt til at tage en ordentlig snak med ham

Jeg er bare ikke god til at åbne den slags samtaler

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det er vel bare at sige: "jeg vil gerne spørge om noget", "det i aftes/nat, mht at tage p-ring ud, hvad betød det?"

Anmeld

2. januar 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Det er der ingen der er.. eller i hvert fald meget få. Sådan nogen samtaler er aldrig nemme, men hvis du undgår dem kan det (efter min mening) kun gå galt, hvor imod hvis du tager dem, har du alt at vinde.

Jeg mangler lidt at du bare selv tager ansvar for den p-ring.. hvis du IKKE ønsker børn så må du jo ligesom selv huske at den skal i, synes du skriver meget om at han ikke har sagt det. og jeg forstår slet ikke det er det du går op i, han kan jo for så vidt lige så godt have glemt det.

Forstår slet ikke hvorfor du forsøger at tolke alle mulige små ting, som ville være meget nemmere bare at spørge om?

"Kæreste, vil du have et barn med mig?" Siger han "Nej" må du jo huske den P-ring selv..  Siger han "ja" og du også gerne vil.. well then congrats.

Det er svært at give sin mening til dit indlæg, da jeg synes det er mangelfuldt når det kommer til informationer om jer og jeres forhold.  Hvis min kæreste havde lovet mig at huske noget så vigtigt for mig, var jeg blevet sur over at han ikke havde husket det. hvordan reagerede du? Hvordan reagerede han? etc. etc. etc.

Men dette er blot min mening og holdning ud fra hvad jeg har læst mig frem til og forstået af dit indlæg.

Pøj pøj.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.