Kæresten spurgte om om baby :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Muhmi

Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forhole mig eller tænke efter det spørgsmål min kære kæreste kom med igår.

vi er begge enige om vi gerne vil havde et fælles barn på et tidspunkt men vi var også enige om der ville gå noget tid før vi skulle.

han har før sagt det tidligst blev i 2013 og den var/er jeg helt enig i.

men igår da langvarige igang i sengen sagde han mens "skal vi lave en baby"  jeg smilte lidt og svarede "det vil blive lidt svært" (har P-ring og ved han)

han spurgte så hvorfor og svarede at det var på grund af ringen.

og om ikke manden siger "det kunne jo være du glemte at sætte den i efter" (vi tager den ud ved samleje) sagde så at jo det kunne jo godt ske men at jeg havde ham til at huske mig på det.

han smilte og sagde at sikkert godt kunne finde på det, hvor jeg svarede at det ville jeg kun kunne vis vi begge var enige om at den ikke skulle i mere. 

Da vi så er færdige så vil jeg gå på wc og sætte ring i, inden jeg ville lave kaffe til os.

men han spurgte så Om jeg ikke ville lave kaffe inden og sagde ja men at han så lige måtte huske mig på ringen efter og det var ok med ham.

ca 4 timer senere går vi i seng og vi vælger så at tage en omgang igen  Igen spøger han om vi skal lave en baby, vælger at svare uhm vi kan da øve 

Efter vi er færdige og bare liger siger han stille "så må du heller tage ringen i nu"  

blev helt underlig, han har intet sagt om den efter første gang og han ved den kun må/bør være ude 3 timer af gangen for ellers er det ikke sikkert den virker optimalt..

hvad skal jeg tro og tænke?

hvad ville i mene?

Wauw hold da op en kærlighedserklæring han kommer med... Bliver helt rørt...

Grunden til at han siger "Nu må du hellere sætte den i" Er fordi du to gange på én aften har afvist tanken om et barn... Kunne jeg selvfølgelig kun forestille mig... Men jeg tror han blev lidt ked af dine svar...

Ikke dermed sagt at du skal få en baby uden at være parat, men det lyder i hvert fald til at han er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

hekran

Anonym skriver:

Glemte at svare på alder men vi er 24 og 26 år

Replik:

'skat, mente du det, du sagde i går aftes om at vi skal lave en baby?'

Svarmulighed 1: 'ja'

Svarmulighed 2: 'nej'

Du kan godt

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Det er vel bare at sige: "jeg vil gerne spørge om noget", "det i aftes/nat, mht at tage p-ring ud, hvad betød det?"

Ja er rigtig nok men er altid bange for at virke desperat vis jeg skal spøger

Anmeld

2. januar 2013

nattergalen

Muhmi skriver:

Grunden til at han siger "Nu må du hellere sætte den i" Er fordi du to gange på én aften har afvist tanken om et barn... Kunne jeg selvfølgelig kun forestille mig... Men jeg tror han blev lidt ked af dine svar...

Ikke dermed sagt at du skal få en baby uden at være parat, men det lyder i hvert fald til at han er klar

Jeg er ret så enig med dit svar  

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Det er der ingen der er.. eller i hvert fald meget få. Sådan nogen samtaler er aldrig nemme, men hvis du undgår dem kan det (efter min mening) kun gå galt, hvor imod hvis du tager dem, har du alt at vinde.

Jeg mangler lidt at du bare selv tager ansvar for den p-ring.. hvis du IKKE ønsker børn så må du jo ligesom selv huske at den skal i, synes du skriver meget om at han ikke har sagt det. og jeg forstår slet ikke det er det du går op i, han kan jo for så vidt lige så godt have glemt det.

Forstår slet ikke hvorfor du forsøger at tolke alle mulige små ting, som ville være meget nemmere bare at spørge om?

"Kæreste, vil du have et barn med mig?" Siger han "Nej" må du jo huske den P-ring selv..  Siger han "ja" og du også gerne vil.. well then congrats.

Det er svært at give sin mening til dit indlæg, da jeg synes det er mangelfuldt når det kommer til informationer om jer og jeres forhold.  Hvis min kæreste havde lovet mig at huske noget så vigtigt for mig, var jeg blevet sur over at han ikke havde husket det. hvordan reagerede du? Hvordan reagerede han? etc. etc. etc.

Men dette er blot min mening og holdning ud fra hvad jeg har læst mig frem til og forstået af dit indlæg.

Pøj pøj.

-Sheila

Ja har ikke givet mange Info om os. 

Men kan sige vi har kendt hinanden over 10 år dog ikke været kærester så længe.

vi har snakket om at få børn men vi har ikke aftalt hvornår.

jeg bliver ikke sur på ham over det for ved også at vis der skete noget ved det så vil vi begge stå ved det og tage ansvaret for det

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg er 100 % klar til børn, har i forvejen og den ælste er 5 år nu..

er bare bange for at tolke det forkert ogg han bare mente det for sjov 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Han er din kæreste.. Spørg ham direkte... "Skal vi lave en baby?"

Det er den eneste måde du ved om han mente det eller ej

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Replik:

'skat, mente du det, du sagde i går aftes om at vi skal lave en baby?'

Svarmulighed 1: 'ja'

Svarmulighed 2: 'nej'

Du kan godt

tja men hvad så vis han tager mit spørgsmål som et pras

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Han er din kæreste.. Spørg ham direkte... "Skal vi lave en baby?"

Det er den eneste måde du ved om han mente det eller ej

ja vil bare heller ikke havde gjord det så han måske pludselig føler det som et pres

Anmeld

2. januar 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Det er da ikke særlig sødt af ham, hvis han mente det for sjov. 

Hvis du er usikker på om han er klar, kan du jo i stedet for at bede ham om at tage stilling lige nu, sige til ham, at han kan tænke over det de næste ?? dage, der er, til du næste gang skal ha mens.

Så kan I aftale det der, og du kan lade være med at bruge p-ringen mere hvis det er det, I ønsker.

Det ville jeg personligt foretrække i stedet for at "glemme" at sætte den i

Håber I finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.