Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aagaard skriver: Min kæreste og jeg spiser easy chew - det er vingummi vitaminer, dem bruger vi fordi min kæreste spiser for lidt og kan glemme at spise og han spiser nok heller varieret nokMilja får kids zoo multi og fiskeolie - det er også vingummi vitaminer og dem får hun fordi vi ikke får fisk nok her hjemme og hun har perioder hvor hun spiser rigtig meget af en ting og ikke ret meget andet. over 2 mdr får hun helt sikkert det hun skal have, men på den korte bane vil jeg være sikker på at hun har alle de vitaminer og mineraler hun skal have
Min kæreste og jeg spiser easy chew - det er vingummi vitaminer, dem bruger vi fordi min kæreste spiser for lidt og kan glemme at spise og han spiser nok heller varieret nokMilja får kids zoo multi og fiskeolie - det er også vingummi vitaminer og dem får hun fordi vi ikke får fisk nok her hjemme og hun har perioder hvor hun spiser rigtig meget af en ting og ikke ret meget andet. over 2 mdr får hun helt sikkert det hun skal have, men på den korte bane vil jeg være sikker på at hun har alle de vitaminer og mineraler hun skal have
Hvor køber du det fiske-olie i vingummi? Og smager det ok til at barnet vil spise dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lærke&Liam. skriver: Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt
Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt
Jeg tager livol multi total. Synes det er betryggende at jeg ved at jeg får de nødvendige ting, hvis min kost ik er lige varieret hver dag
tinasmor skriver: Hvor køber du det fiske-olie i vingummi? Og smager det ok til at barnet vil spise dem?
Niks - får mine vitaminer via kosten Fik taget blodprøver som viste at jeg får rigeligt med vitaminer, så jeg ikke behøver tilskud. Kunne dog godt bruge en smule D-vitamin her i den mørke vinter
Aagaard skriver: Jep! Hun elsker dem! http://www.med24.dk/search_result.php?cx=006808766 223277952433%3Apgnzvml0rza&cof=FORID%3A11%3BNB %3A1&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&keywo rds=kids+zoo&sa=%A0%A0Der er alle deres varianter Det er verdens bedste opfindelse efter min mening
Jep! Hun elsker dem! http://www.med24.dk/search_result.php?cx=006808766 223277952433%3Apgnzvml0rza&cof=FORID%3A11%3BNB %3A1&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&keywo rds=kids+zoo&sa=%A0%A0Der er alle deres varianter Det er verdens bedste opfindelse efter min mening
Gravid fra tivol, og graviomega, om morgenen
og gravijern inden jeg går i seng
Lærke&Liam. skriver: Så er der os bestilt vitaminer til datteren og omega 3, er spændt på hvad hun siger til dem
Så er der os bestilt vitaminer til datteren og omega 3, er spændt på hvad hun siger til dem
Mange tak for svar. Jeg prøver lige at se i apoteket om de sælger dem der, da jeg skal en tur der hen i dag, ellers bliver de bestilt på linket.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128