Tager du vitamin piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

MorDk

Ja! GraVitamin. Skal jo lige have bøtten tømt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Lone Jakobsen

ja det gør vi. vi tager livol multi vitamin.

vi spiser ellers sundt og varieret, men har altid taget vitamin piller bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

2. januar 2013

Zelinasmor

Lærke&Liam. skriver:

Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt

B-Vitaminer 

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

Jeg gør, men kun fordi jeg er gravid. 

Tager GraVitamin, GraviOmega, kalk og jern. 

Inden jeg blev gravid, tog jeg i perioder Longo Vital. Synes jeg blev meget mere frisk, når jeg tog dem

Anmeld

3. januar 2013

Peanut

Ja det gør jeg  Startede egentlig fordi min mand skulle tage vitaminer efter en operation for 3 år siden, så kunne jeg ligeså godt også 

Multivitamin

Kalk

Jern (når jeg husker den, for må ikke tages sammen med kalk)

Folinsyre

Gele Royal

Zink / D vitamin hver 2. dag

Anmeld

3. januar 2013

Koen.

Tak for svar alle sammen

Anmeld

8. januar 2013

mommy1991

Lærke&Liam. skriver:

Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt

Jeg plejer ikke at tage, men fordi jeg er gravid supplerer jeg med multivitamin, kalk og jern

Anmeld

8. januar 2013

-Sigrid-

Lærke&Liam. skriver:

Ja, jeg er ved at tabe mig og bange for at jeg ikke får vitamin nok fordi jeg jo spiser meget mindre end normalt

Jeg spiser dem fra budget, og ud over det så spiser jeg jernpiller og fiskeolie fordi jeg har manglet jern i laaang tid og så får jeg ikke nok fisk i løbet af ugen ;D

Anmeld

8. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja - budget multi vitaminer når jeg husker dem 

Anmeld

8. januar 2013

Papillon

Jeg tager jern, da jeg ellers har tendens til at blive træt, svimmel og i værste fald nær besvimelsesanfald. Derudover vitamin D her i vinterhalvåret. Er også i gang med et glas fiskeoliekapsler, men det gider jeg ikke mere, når glasset er tomt - hader bøvserne og har fundet ud af, at det ikke er nødvendigt for mig. 

Tager folinsyre, da graviditet ønskes Så snart det lykkes, har jeg også kalktilskud i tankerne, da jeg spiser mejeriprodukter meget uregelmæssigt.

Hvorfor ikke bare en samlet vitaminpille? Tja, spiser nogenlunde varieret, og har det bedre med kun at tage det, jeg "ved", jeg mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.