Tager du vitamin piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Christabelle

Ja det gør jeg. Jeg tager Gravid fra Livol i øjeblikket da vi er i gang med projekt Baby. Normalt tager jeg de almindelige multivitaminpiller, også fra Livol.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Carina:-)

D vitamin og folimet.

Anmeld

1. januar 2013

FruStolpe

Vi har faktisk aldrig gjort det. Men af uforklarlige årsager faldt det mig ind at det skulle vi altså prøve en overgang. Så nu tager vi en Livol Multi Total hver dag. Og det samme får vores datter

Så må vi jo se om der kommer en mærkbar ændring, eller om det var penge ud af vinduet. Men nu skulle det prøves

Anmeld

1. januar 2013

Aagaard

Lærke&Liam. skriver:

Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt

Min kæreste og jeg spiser easy chew - det er vingummi vitaminer, dem bruger vi fordi min kæreste spiser for lidt og kan glemme at spise og han spiser nok heller varieret nok

Milja får kids zoo multi og fiskeolie - det er også vingummi vitaminer og dem får hun fordi vi ikke får fisk nok her hjemme og hun har perioder hvor hun spiser rigtig meget af en ting og ikke ret meget andet. over 2 mdr får hun helt sikkert det hun skal have, men på den korte bane vil jeg være sikker på at hun har alle de vitaminer og mineraler hun skal have

Anmeld

1. januar 2013

twinny

Da jeg begyndte på ernæring og sundheds uddannelsen sagde de at hvis man spiste varieret. Var det overhovedet ikke nødvendigt. Bare hold øje med Dvitamin. Men hvis du er i tvivl så få taget en blodprøve hos lægen. De kan se om du mangler noget.

Anmeld

1. januar 2013

CaWi

Jeg spiser kalk med d-vitamin (unikalk) ellers får jeg smerter i benene, og så tager jeg en multi vitamin pille fra livol. Dem tager jeg kun fordi det er blevet en vane efter graviditeten

Anmeld

1. januar 2013

Sarlie

Ja, før jeg blev gravid tog jeg af og til en multivitaminpille og også en periode med silica-pille en gang imellem til styrkelse af hår, hud og negle. 

Da vi startede på pb købte jeg Livol multi total gravid og tog dem når jeg huskede det. Efter jeg opdagede graviditeten, med meget få undtagelser taget den daglige dosis hver eneste dag. 

Anmeld

1. januar 2013

Vilgerneværegravid

Omnimin og "Livets olie"

Anmeld

1. januar 2013

Tullepigen90

Jeg har stemt ja.

jeg tager vitaminpiller med alle vitaminer og mineraler i, fiskeolie samt lægeordineret kalkpiller imod min knogleskørhed.

Anmeld

1. januar 2013

Fenja09

Nej jeg spiser ikke vitaminpiller og har aldrig gjort - skulle jeg spise en hver dag ville det kun være D-vitamin, for vil mene jeg får de vitaminer jeg skal have gennem min kost.

Tilføjer lige at jeg spiste Gravitamin da jeg ventede Alberte.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.