Tager du vitamin piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

minskat

Er gravid , så spiser fiskeolie , almindelig vitaminer til gravide , tranebær kapsler ( fordi jeg lider meget af blærebetændelse )
Jern tager jeg også, pga lavt blodtryk
Ellers plejer jeg ikke at tage vitaminer , men tror jeg vil fortsætte med fiskeolie og vitaminer bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

L&V

Jeg har stemt nej for det gør jeg normalt ikke.. Snakkede sågar med en læge den andre dag der sagde at det var fuldstændigt lige meget med mindre man kun spiste pasta.. Men nu er jeg gravid og har voldsom kvalme så får b12, b6mener jeg det er, gravitamin, jernog fiskeolie

Anmeld

1. januar 2013

M (:

Lærke&Liam. skriver:

Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt

Ja, jeg tager Gravitamin (:

Anmeld

1. januar 2013

Amanda Stage

ja baby-me-now fra Matas og jern

Anmeld

1. januar 2013

MorTilEnPrinsesse

Lærke&Liam. skriver:

Overskriften siger det hele, er lige nysgerrig og overvejer om jeg skulle tage en selvom vi spiser varieret og for det meste ok sundt

Ja jeg spiser b-vitamin, ølgær og kalk hverdag... ;-) 

b-vitamin og ølgær er til glæde for mit hår & negle, mens kalk er fordi jeg ikk drikker særlig meget mælk... 

Anmeld

2. januar 2013

Camilla..

Nej

Anmeld

2. januar 2013

Koen.

Tak for svar alle sammen

Anmeld

2. januar 2013

KittyCatta

Nej det gør jeg ikke. Årsagen kan ses ved denne artikel omkring hvor farlige vitaminpiller reelt er.  http://videnskab.dk/krop-sundhed/vitaminpiller-kan-sla-dig-ihjel

Anmeld

2. januar 2013

Victoria2013

Jeg gør, men mest fordi jeg er gravid. Er ellers ret dårlig til at tage dem

Jeg tager Apovit's Gravid Vitaminpiller... og så tager jeg jern-piller ved siden af

Anmeld

2. januar 2013

tin123

KittyCatta skriver:

Nej det gør jeg ikke. Årsagen kan ses ved denne artikel omkring hvor farlige vitaminpiller reelt er.  http://videnskab.dk/krop-sundhed/vitaminpiller-kan-sla-dig-ihjel

Hej

Vitaminer er kun farlige hvis man indtager meget store mængder, hvilket var tilfældet i den artikle fra videnskab.dk. For A-vitamin, E-vitamin og betacaroten er der tale om 10-25 gange det anbefalede.

Jeg tager selv 250 µg D-vitamin, 50 mg zink, 600 mg magnesium, 200 mg selen og B-vitamin combi dagligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.