Synes i også ferien er for lang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

helle85

Lone Jakobsen skriver:

præcis det samme her.

min ene søn er meget følsom overfor forandringer, og han trives slet ikke i ferier. derudover har vi haft mit bonus barn rigtigt meget, og de 2 er bare som 2 stænger dynamit. vi skal simpelthen være over dem næsten konstant.

vi vælger så den løsning at vi ofte deler os, så den ene voksen laver noget med nogle af børnene, og den anden tager resten af flokken

det er knald hårdt, så jeg byder hverdagen så rigtig meget velkommen, når jeg starter på arbejde igen imorgen tidlig

vi gør det at vi somregl er ude mindest 1 gang om dagen, både weekende og ferie. for nå han er ude og lege er det ikke så slemt med ham. vi gør også det i sommer ferien, at vi deler den op så de har 14 dage hver hvor de så er alene en uge hver og en uge sammen
i år må vi så gører det med sommer ferie lidt anderledes da han skal begynde i skole

jeg kan godt forstille mig at det er hårdt nå man har 2 der gear hinanden op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Muhmi

Jeg synes nu det er vidunderligt at have Silas hjemme, men jeg kan bestemt godt mærke på både ham og jeg selv at der er behov for at han snart får brændt krudtet af i dp

Glæder mig lidt til onsdag, men synes nu også det er vidunderligt at se så meget til ham lige nu Han har opført sig rigtig dejligt, ja han har krudt i rumpen, men det havde vi jo alle da vi var 20 mdr.

Anmeld

1. januar 2013

Carina:-)

Sad lige og ærgede mig over at skolen starter d. 3-

For gad godt at have en uge mere ferie

Men har 2 skolebørn,og de skal jo afsted .

Bh barnet bliver så hjemme,og regner med vi starter op igen d. 7

Selv skal jeg arbejde-men som selvstændig har jeg muligehed for selv at bestemme hvor lang tid ferien skal vare .

Bare ikke når vi snakker skolebørn 

Hldigvis er der kun 6 uger til vinteferie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.