Synes i også ferien er for lang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Anonym trådstarter

Med en 4 dage gammel nyfødt, og to rødder på 2 og 4 år der konstant slås og plager og laver ballade, så synes jeg fandme juleferien er ved at have været lang. Kysser sgu pædagogerne når børneaven åbner igen!

Godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

B&J

Nej jeg kunne nemt bruge 3-4 uger mere men her har vi også kun daniel... nyder at have ham hjemme en masse skæg og ballade

godt nytår til dig

Anmeld

31. december 2012

twinny

Jeg kan godt følge dig. Her har jeg et par tvillingedrenge på 15 mdr. Der slås, bider og er ret voldsomme ved hinanden. Også er de blevet at få sådan nogle hysteriske anfald, hvis tingene ikke går efter deres hoved mor og far giver også for let op. Høhø

Men de har været hjemme siden 11dec pga sygdom og mfr vaccine. Og nu er jeg nået dertil hvor jeg glæder mig til de skal i vs igen.

Det ska lige siges både mor og far er også syge. Så det gør ingenting bedre.

Anmeld

31. december 2012

4kløver

Her glæder både mor og barn til at starte igen.

Anmeld

31. december 2012

bøllen

Nej faktisk ikke  her er ferien gået over alt forventning, men skyldes nok også at gemalen valgte at holde fri sammen med os andre.. DEJLIGT ellers var mine kræfter nok sluppet op for længest. Jeg kunne godt bruge 1 uge mere alle sammen. UDEN juleræs

Anmeld

31. december 2012

Clisolka

Ork jeg kunne sagtens snuppe en uge ekstra - de sidste 5 dage har jeg ligget med influenza, så jeg føler ikke rigtigt jeg har fået noget ud af de dage, men nu er jeg ved at være på toppen igen. 

Heldigvis har min skønne kæreste været herhjemme med både Bella og jeg, så jeg er blevet vartet op 

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Nej jeg kunne nemt bruge 3-4 uger mere men her har vi også kun daniel... nyder at have ham hjemme en masse skæg og ballade

godt nytår til dig

Samme her Laura har kun tre dage tilbage i DP inden den hedder børnehavestart, så det bliver lige en omvæltning...

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Samme her Laura har kun tre dage tilbage i DP inden den hedder børnehavestart, så det bliver lige en omvæltning...

også hos dig.. daniel starter her i børnehave den 2 jan.... GUD hvor er jeg spændt

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

også hos dig.. daniel starter her i børnehave den 2 jan.... GUD hvor er jeg spændt

Jeg fik Lauras rykket til den 7/1, så jeg har 5 sammenhængende dage til indkøring Er også vildt spændt Det bliver en stor omvæltning - især for os forældre siges det

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Jeg fik Lauras rykket til den 7/1, så jeg har 5 sammenhængende dage til indkøring Er også vildt spændt Det bliver en stor omvæltning - især for os forældre siges det

Jeg fik fri til den 14 så jeg har god tid til at køre ham ind og det er jeg super glad for, og jeg er også bare sååååååååå spændt, vi snakker med daniel om det og han siger bare over og lege jaaa  tror det er mig der er møg hammer nervøs

jeg har jo ingen lille dreng mere... og det har jeg jo ikke haft længe han kan så mange ting selv pyhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.