Synes i også ferien er for lang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

morethanperfect

Puha ja .syns virkelig det er hårdt sad lige og tænkte på det ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

LinLin

Kunne sagtens tage mindst eb uge mere!!!

- men jeg er også pædagog i en børnehave, så jeg slipper ikke for alt det du snakker om bare fordi jeg skal på arbjede igen

Anmeld

31. december 2012

Loa

Niksen!!!

Med en datter der ikke sover igennem, stor nyder jeg at kunne sove to timer til middag sammen med hende hver dag

Så jeg føler mig slet ikke frisk og udhvilet er noget i nærheden der af....

Syntes nu godt jeg kunne bruge en uge eller to mere

Anmeld

31. december 2012

Loa

Niksen!!!

Med en datter der ikke sover igennem, stor nyder jeg at kunne sove to timer til middag sammen med hende hver dag

Så jeg føler mig slet ikke frisk og udhvilet er noget i nærheden der af....

Syntes nu godt jeg kunne bruge en uge eller to mere

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Jeg fik fri til den 14 så jeg har god tid til at køre ham ind og det er jeg super glad for, og jeg er også bare sååååååååå spændt, vi snakker med daniel om det og han siger bare over og lege jaaa  tror det er mig der er møg hammer nervøs

jeg har jo ingen lille dreng mere... og det har jeg jo ikke haft længe han kan så mange ting selv pyhhhh

Samme her. Laura spørger hver dag om, hvornår hun skal i børnehave

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Samme her. Laura spørger hver dag om, hvornår hun skal i børnehave

skal vi ikke håbe det er fordi vores børn glæder sig min vi er nervøse

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

skal vi ikke håbe det er fordi vores børn glæder sig min vi er nervøse

Joooo

Anmeld

31. december 2012

helle85

Anonym skriver:

Med en 4 dage gammel nyfødt, og to rødder på 2 og 4 år der konstant slås og plager og laver ballade, så synes jeg fandme juleferien er ved at have været lang. Kysser sgu pædagogerne når børneaven åbner igen!

Godt nytår

her glæder vi os alle sammen til at få en normal hverdag igen, fordi min dreng reagerer meget på alt det her jul/nytår.
han har det bedst nå han har sin rytme i dagligdagen, for ellers laver han ballade og driller søster hvis man gå væk fra ham i 5min

Anmeld

1. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Med en 4 dage gammel nyfødt, og to rødder på 2 og 4 år der konstant slås og plager og laver ballade, så synes jeg fandme juleferien er ved at have været lang. Kysser sgu pædagogerne når børneaven åbner igen!

Godt nytår

Nyder virkelig at gave min pige hjemme hele ferien<3 

kunne godt bruge nogen flere uger <3 

Anmeld

1. januar 2013

hekran

Jeg frygter nærmest for at skulle i gang igen. Vores små a-mennesker på 1,3 og 5 har udviklet sig til b-mennesker (kan man være c eller d menneske?). De sidste 4 dage har de sovet til efter 9 og de toppede den i morges med at sove til 10. 

Det bliver SÅ hårdt at starte igen i børnehave og dagpleje i morgen. Jeg frygter for at skulle aflevere dem kl 7. Kunne godt have taget to ugers ferie for at komme ovenpå juleferien.

Tror måske det har meget at gøre med, at du  også har en lille baby. Vores sommerferie for halvandet år siden var sådan. Den var ekstremt lang med en to uger gammel baby, én der lige var blevet to og én der endnu ikke var blevet 4. Det bliver meget bedre næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.