Synes i også ferien er for lang ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Laulund87

Jeg synes det er en smule hårdt, men Maria er også riiigtig strid de her dage. Hun siger hele tiden "dumme mor" og vil ikke spise Jeg har også fået er hold i ryggen så kan ikke så meget andet end at ligge

Bortset fra det hygger vi nu alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Med en 4 dage gammel nyfødt, og to rødder på 2 og 4 år der konstant slås og plager og laver ballade, så synes jeg fandme juleferien er ved at have været lang. Kysser sgu pædagogerne når børneaven åbner igen!

Godt nytår

Her har vi været ret hårdt ramt af influenza så kunne sagtens bruge et par uger mere sammen med mine ungerne.. Men må håbe på vinterferie og påskeferien bliver bedre og får nydt den sammen med ungerne

puha synes det er hårdt hverdagen venter i morgen og arbejdet kalder kl 8.. 

Anmeld

1. januar 2013

Lullaby

Oh yes. Men den mellemste på 4 er også en dame med krudt i røven. Derfor så kan hun slet ikke håndtere at vi sidder herhjemme bare et par dage. Hun kommer afsted her den 3. Også selvom vi er herhjemme resten af os. Bare om formiddagen så hun kan rende noget krudt af

Anmeld

1. januar 2013

Tulle28

Anonym skriver:

Med en 4 dage gammel nyfødt, og to rødder på 2 og 4 år der konstant slås og plager og laver ballade, så synes jeg fandme juleferien er ved at have været lang. Kysser sgu pædagogerne når børneaven åbner igen!

Godt nytår

Er ærligt også ved at være lidt træt Havde set frem til 10 dage med hygge, men jeg synes jeg har brugt mest tid på at være forstående, rummelig, overbærende og tælle til 10.

Anmeld

1. januar 2013

Koen.

Tulle28 skriver:

Er ærligt også ved at være lidt træt Havde set frem til 10 dage med hygge, men jeg synes jeg har brugt mest tid på at være forstående, rummelig, overbærende og tælle til 10.

her har jeg godt nok os fået lært at tælle til ti i løbet af ferien

Anmeld

1. januar 2013

isabellasmor

Nu går Isabella ikke i instution, så på den måde er der ikke den store forskel, men far har været hjemme og vi har julet, og hygget osv, så nej, jeg kunne sagtens bruge et par uger mere 

Anmeld

1. januar 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Godt nytår

Laura trænger til at brænde noget krudt af med vennerne i vuggestuen - plus at få sovet lidt  Laura er begyndt at springe lur over herhjemme, og hun mangler den så meget.. Men spøger mig igen om 4-5 dage, så vil jeg nok gerne have ferie igen

Anmeld

1. januar 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Glæder mig til at komme igang igen. Ikke at vi har hygge os, men følger mig som servisdyr. Min ferie er gået med oprydning-madlavning-rengøring-tøjvask og så har jeg da hygge mig med ungerne. Men trænger til at lave andet bruge mit hoved og så trænger ungerne også til at blive luftet

Anmeld

1. januar 2013

Lone Jakobsen

helle85 skriver:

her glæder vi os alle sammen til at få en normal hverdag igen, fordi min dreng reagerer meget på alt det her jul/nytår.
han har det bedst nå han har sin rytme i dagligdagen, for ellers laver han ballade og driller søster hvis man gå væk fra ham i 5min

præcis det samme her.

min ene søn er meget følsom overfor forandringer, og han trives slet ikke i ferier. derudover har vi haft mit bonus barn rigtigt meget, og de 2 er bare som 2 stænger dynamit. vi skal simpelthen være over dem næsten konstant.

vi vælger så den løsning at vi ofte deler os, så den ene voksen laver noget med nogle af børnene, og den anden tager resten af flokken

det er knald hårdt, så jeg byder hverdagen så rigtig meget velkommen, når jeg starter på arbejde igen imorgen tidlig

Anmeld

1. januar 2013

henh01

Jeg glæder mig også til en normal hverdag. Alt det juleræs og nytårsfis har virkelig fået vores ellers meget struktureret hverdag ud af kurs.
Jeg har igget på langs hele ferien, da jeg¨vågnede juleaftensmorgen med feber og den ondeste influenza. SÅ NU trænger vi til hverdag, rytme og struktur igen

Udover det har det været en hyggelig ferie, der sker bare for meget på den uge her (fra d 24.-31. dec)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.