Ryghvirvler i klemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

tarkoflen

Jeg troede at det var bedst at sidde op, jeg blev klogere og blev beordret til at ligge ned og stå op eller gå! Kun sidde når jeg skulle spise...

Jeg ved ikke hvad de andre har skrevet, men en god kiropraktor er guld værd! Det har det i hvert fald været for mig! Men det er jo et møg irriterende tidspunkt

Tag godt med smertestillende, og læg is på, det kan lindre den hævelse der er omkring ledene, husk dog at der skal være et håndklæde omkring det du lægger på! Jeg brugte frosne ærter, men tag hvad du kan undvære i fryseren

Rigtig god bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Muffinmus

Havde problemer medet facetled engang. Fysse hjalp mig ikke men det gjorde kiropraktoren.
Var ved lægevagten først fordi det låste så meget en fredag jeg ikke kunne bevæge mig. Fik morfinpiller indtil jeg kunnmd komme til kiroen.

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Er der nogen der har et godt råd?

Jeg var ved min læge i går og hun knækkede min ryg 4-5 gange.. Hun sagde at der sag nogle hvirvler i klemme.

Det skulle så være det, men i dag da jeg løftede min datter, røg de tilbage i klemme Det gør mere ondt end før, kan næsten ikke trække vejret.

Vagtlægen vil ikke gøre noget, hun sagde bare at jeg skal tage smertestillende.

Hverken fysioterapeut eller kiropraktor har åbent nu, heller ikke akut. I morgen kan jeg komme til kiropraktor og det koster så 1000 kr. Ellers skal jeg vente til tirsdag hvor det er normale takster.

Ingen gode råd.

Håber du har det bedre,det er hæsligt at have ondt i ryggen 

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Vagtlægen VIL ikke se mig så manden skal hente morfin på apoteket. Kan ikke holde ud at være til

Anmeld

30. december 2012

Koen.

god bedring sødeste

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

god bedring sødeste

Tak smukke

Jeg kommer vist til at fejre nytår på morfinrus

Anmeld

30. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Tak smukke

Jeg kommer vist til at fejre nytår på morfinrus

Hvis det kan tage smerterne er det bedre end at sidde og have ondt hele aftenen

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

Hvis det kan tage smerterne er det bedre end at sidde og have ondt hele aftenen

Ja det er rigtigt.. Jeg har bare prøvet morfin før og jeg blev så dårlig at jeg brækkede mig i stride strømme Men jeg må jo tage det som det kommer.

Anmeld

30. december 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja det er rigtigt.. Jeg har bare prøvet morfin før og jeg blev så dårlig at jeg brækkede mig i stride strømme Men jeg må jo tage det som det kommer.

Det er virkelig os dårligt at vagtlægen ikke vil se dig!!

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Lærke&Liam. skriver:

Det er virkelig os dårligt at vagtlægen ikke vil se dig!!

Det syntes jeg også, men jeg har snakket med fysioterapeut som jeg endelig fik fat i, og hun siger der skal ro og hvile til så der er ikke så meget at gøre.

Det er ligesom en forstuet fod. Ingen behandling, det skal bare gå væk. Så håber det hurtigt går væk! (Og er alligevel lidt glad for at det ikke kræver behandling for det koster kassen de her dage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.