Ryghvirvler i klemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

L&V

Dinna88 skriver:

sådan burde alle jo være. 

Nemlig! Og det fik jeg så, da jeg bad om en henvisning til fys!

Præcis men nøj hvor får an tit den der med "jamen jeg tror vi ska starte med 10 behandlinger også se der efter, kontant eller dankort"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hmm hun sagde bare at sådan noget ser de ikke på De kan kun give smertestillende.. Der er godt nok lang tid til på tirsdag

ja, der er lang tid til tirsdag

Jeg synes du skal forsøge at tvinge dig selv ud i de her stræk - tror virkelig det vil hjælpe dig smukke! Og så start op med lidt blid træning med det samme så du kan få styrket de muskler!

En fys kan godt give dig gode øvelser, men hvis du helst vil slippe for at betale de penge så synes jeg du skal forsøge at søge lidt på nettet.. der er masser

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Præcis men nøj hvor får an tit den der med "jamen jeg tror vi ska starte med 10 behandlinger også se der efter, kontant eller dankort"

hahaha, sandt! Jeg havde faktisk kiropraktorbehandlinger som en del af budgettet...... sygt! 

Anmeld

29. december 2012

Laulund87

Månsson skriver:

Puha det var da heller ik meget til så stærke smerter.. Hva med lidt varme hjælper det ik så du ik spænder ekstra.. Ellers kan det os være godt at ligge sig på gulvet også med benene op, man ska bare lige ha en der kan hjælpe en op igen

Jeg snakkede med vagtlægen igen og jeg skulle tage Pamol sammen med Ibumetin, håber det hjælper.

Anmeld

29. december 2012

L&V

Dinna88 skriver:

hahaha, sandt! Jeg havde faktisk kiropraktorbehandlinger som en del af budgettet...... sygt! 

Ha ha fed buget udgift og især når det ik hjalp

Anmeld

29. december 2012

L&V

Laulund87 skriver:

Jeg snakkede med vagtlægen igen og jeg skulle tage Pamol sammen med Ibumetin, håber det hjælper.

Det kan i hvert fald få det til at virke hurtigere

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Ha ha fed buget udgift og især når det ik hjalp

minimum 4000 kr. er der lagt - dejligt når man er på su!!

Anmeld

29. december 2012

L&V

Dinna88 skriver:

minimum 4000 kr. er der lagt - dejligt når man er på su!!

Fy for satan.. Så var der bare intet til sjov

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Fy for satan.. Så var der bare intet til sjov

sjov? jeg hyggede mig da gevaldigt med mine rygsmerter og tomme pung

Anmeld

29. december 2012

L&V

Dinna88 skriver:

sjov? jeg hyggede mig da gevaldigt med mine rygsmerter og tomme pung

Nårh jamen så er der jo ingen problemer der, hvis det er du savner det så kan jeg godt rykke dig rundt for det halve så har du jo alligevel sparet lidt og alligevel fået alt det sjove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.