Ryghvirvler i klemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

2babygirls

Laulund87 skriver:

Åhh vi har skam prøvet begge dele, men det hjælper bare ikke. Det knækker bare en lille smule og gør så ondt jeg er ved at dø

Ellers tak for rådet!

Øv hvor surt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

se at komme i gang med at få styrket dine rygmuskler! det er aldrig for sent og du skal bruge dem resten af livet

Selvom det er svært så forsøg alligevel at få strukket ryggen (du kan også prøve inde i sengen men det er ikke ligeså effektivt når underlaget er blødt som en madras)... Hvis det er så slemt at du ingenting kan, på trods af ibumetin, så skal du jo kigges på af en læge igen!

Hold dig fra kiropraktoren! Og kom i gang med træning - det vil enhver fys også sige til dig! (svømning er super!!!)

Vagtlægen vil ikke se mig overhovedet De knækker ikke ryggen sagde hun bare. Det eneste jeg kan gøre er vist at ringe til en fysioterapeut når de åbner igen

Anmeld

29. december 2012

L&V

Laulund87 skriver:

Tak

Ja det er vist også det der er nødvendigt for de hopper jo bare i klemme igen (Eller hvad man skal kalde det)

Ligger mig ind i sengen med en film om lidt og håber det smertestillende snart hjælper Hvorfor skal det lige ske her i helligdagene

Ja det er jo nemlig det det vil gøre og jeg fik at vide at når man fik så mange knæk det samme sted så ville det blive svagere og svagere og ku ende i noget slidgigt så ville helt klart prøve det andet og evt en blokade så kroppen ka slappe af... Gav vagtlægen dig i det mindste noget ordentligt smertestillende

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Ja det er jo nemlig det det vil gøre og jeg fik at vide at når man fik så mange knæk det samme sted så ville det blive svagere og svagere og ku ende i noget slidgigt så ville helt klart prøve det andet og evt en blokade så kroppen ka slappe af... Gav vagtlægen dig i det mindste noget ordentligt smertestillende

Jeg gik til kiroprator 1-2 gange om måneden i.... hold nu fast.... ET ÅR! Aldrig har jeg været mere indebrændt over, at den professionelle ikke sagde: "hov du, vi kommer jo ingen vegne, prøve at styrke dine SMÅ rygmuskler." (jeg styrkedetrænede meget, men det giver jo ikke en dyt til de små) Virkelig en kiropraktor der KUN tænkte på at tjene penge. Jeg har bare forværret min rygsituation så meget på det.

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Vagtlægen vil ikke se mig overhovedet De knækker ikke ryggen sagde hun bare. Det eneste jeg kan gøre er vist at ringe til en fysioterapeut når de åbner igen

ville nu heller ikke have dem til at knække ryggen på dig da jeg mener det er en grotesk uholdbar løsning (forstår ikke din læge har gjort det ).. De skal finde årsagen og så skal der handles derefter! jeg er 99% sikker på det skyldes dine rygmuskler ikke kan "klare presset". Vi er ALT for dårlige til at få trænet vores rygge og hvis man tænker over det så er det jo altså rygmusklerne der skal holde hele firmaet oppe... Rygsøjlen er jo den der holder os oprejst så hvis ikke der er muskler til at hjælpe den - så gør det sgu ondt

Anmeld

29. december 2012

Laulund87

Månsson skriver:

Ja det er jo ikke ligefrem løsningen..

Jeg fik at vide at jeg skulle tage ibumetin og det har jeg hjemme, men indtil videre hjælper det ikke

Anmeld

29. december 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

ville nu heller ikke have dem til at knække ryggen på dig da jeg mener det er en grotesk uholdbar løsning (forstår ikke din læge har gjort det ).. De skal finde årsagen og så skal der handles derefter! jeg er 99% sikker på det skyldes dine rygmuskler ikke kan "klare presset". Vi er ALT for dårlige til at få trænet vores rygge og hvis man tænker over det så er det jo altså rygmusklerne der skal holde hele firmaet oppe... Rygsøjlen er jo den der holder os oprejst så hvis ikke der er muskler til at hjælpe den - så gør det sgu ondt

Hmm hun sagde bare at sådan noget ser de ikke på De kan kun give smertestillende.. Der er godt nok lang tid til på tirsdag

Anmeld

29. december 2012

L&V

Dinna88 skriver:

Jeg gik til kiroprator 1-2 gange om måneden i.... hold nu fast.... ET ÅR! Aldrig har jeg været mere indebrændt over, at den professionelle ikke sagde: "hov du, vi kommer jo ingen vegne, prøve at styrke dine SMÅ rygmuskler." (jeg styrkedetrænede meget, men det giver jo ikke en dyt til de små) Virkelig en kiropraktor der KUN tænkte på at tjene penge. Jeg har bare forværret min rygsituation så meget på det.

Jamen det er så groteskt.. Dem jeg gik ved havde en garanti på at ting ku klares på 2 gange dog var der enkelte ting som måske sku op på 5 men de var ærlige og super prof..

Det er nemlig ikke bare lige sådan at træne ryg der ska nogle til at vise hva man ska gøre så man kan målrette det til der hvor problemet er

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Månsson skriver:

Jamen det er så groteskt.. Dem jeg gik ved havde en garanti på at ting ku klares på 2 gange dog var der enkelte ting som måske sku op på 5 men de var ærlige og super prof..

Det er nemlig ikke bare lige sådan at træne ryg der ska nogle til at vise hva man ska gøre så man kan målrette det til der hvor problemet er

sådan burde alle jo være. 

Nemlig! Og det fik jeg så, da jeg bad om en henvisning til fys!

Anmeld

29. december 2012

L&V

Laulund87 skriver:

Ja det er jo ikke ligefrem løsningen..

Jeg fik at vide at jeg skulle tage ibumetin og det har jeg hjemme, men indtil videre hjælper det ikke

Puha det var da heller ik meget til så stærke smerter.. Hva med lidt varme hjælper det ik så du ik spænder ekstra.. Ellers kan det os være godt at ligge sig på gulvet også med benene op, man ska bare lige ha en der kan hjælpe en op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.