gjorde sq et godt køb idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

ikke direkte.. men Asbjørn (min bror) har nogen fælles venner med hende..

Syntes det er en årgang hvor alle kender alle  Arbejder du i Hillerød ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Syntes det er en årgang hvor alle kender alle  Arbejder du i Hillerød ??

Nej ikke mere, men har gjort.. I Telenor i Føtex... og ganske kort i Telenor i Bilka.. 

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

Nej ikke mere, men har gjort.. I Telenor i Føtex... og ganske kort i Telenor i Bilka.. 

Nårh okay    

Anmeld

27. december 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

Stort set i hvertfald.. det bliver skønt ikke at skulle tænke på hvordan vejen ser ud... det er stadig med brænde ovn, men der er dog el, så man kan holde frostfrit når man ikke er hjemme... 

en dejlig stor have med et stort drivhus.

Og ingen mærkelig gamle sære damer med sære idéer, ingen dyr der ikke er mine det forventes at jeg passer, ingen der roder i min skrældespand og bagefter skælder ud fordi jeg smider affald ud.. eller brokker sig over at vi fylder for meget i skrældespanden pga bleer.. eii jeg kunne blive ved.. 

Viiiildt!!!

Anmeld

28. december 2012

TinTinO

ano14316 skriver:

Jeg har ikkel ige noget billed af dem endnu.. lige nu ligger vores søn og sover lige ved siden af.. men den er hvid med 2 skuffer og 2 hylder i den ene side og skab med 2 hylder i den anden. Så har jeg malet dem lige pt grøn på selve skifte delen, men de kan oj bare males over, også mig selv der har malet den hvid.. 

ville du evt. tage et billede af den, imorgen eller når du får tid? og hvad ville prisen ligge på for den?

Anmeld

28. december 2012

ano14316

Tinna-Olesen skriver:

ville du evt. tage et billede af den, imorgen eller når du får tid? og hvad ville prisen ligge på for den?

Hej.. Jeg skal lige være helt sikker på at vi gerne vil sælge den.. Det er en vi har fået i gave, og kan se at nyprisen har været op til 3000. Man kan bruge den som alm. kommode også, så hvis vi har plads til den tror jeg at vi beholder den.. 

Men fandt lige en på DBA til 400 kr. som bare kan males, så spare man en del, og de er nemme at male.. http://www.dba.dk/puslekommode-kirsebaer-olie/id-87692183/ ellers ligger de noget højre oppe.. tror også vores er en gammel en som de selv har malet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.