gjorde sq et godt køb idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

ano14316

Hvad er det for en computer?

Det er denne her  http://www.dba.dk/andet-maerke-26-ghz-6gb-gb/id-88536468/
Computeren er iøvrigt vandkølet med lukket system, uden mulighed for utætheder... 

Så har vi også to 22" samsungskærme som vi sælger for 1500 kr. samlet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

TinTinO

Hvordan ser puslekommoden ud, som du skriver du har tilovers Jeg kunne være interesseret

Anmeld

27. december 2012

TNBC

ano14316 skriver:

Det er denne her http://www.dba.dk/andet-maerke-26-ghz-6gb-gb/id-88536468/
Computeren er iøvrigt vandkølet med lukket system, uden mulighed for utætheder... 

Så har vi også to 22" samsungskærme som vi sælger for 1500 kr. samlet 

Kan du gøre linket blåt? Jeg er på mobil

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Tinna-Olesen skriver:

Hvordan ser puslekommoden ud, som du skriver du har tilovers Jeg kunne være interesseret

Jeg har ikkel ige noget billed af dem endnu.. lige nu ligger vores søn og sover lige ved siden af.. men den er hvid med 2 skuffer og 2 hylder i den ene side og skab med 2 hylder i den anden. Så har jeg malet dem lige pt grøn på selve skifte delen, men de kan oj bare males over, også mig selv der har malet den hvid.. 

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Yurie skriver:

Kan du gøre linket blåt? Jeg er på mobil

done

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Nææ hvor morsomt   Måske du kender min datter  i er nogenlunde samme alder , hun bliver 20 om en uge .. Jeg bor på fredensborgvej lige ved skovgrillen , ( kender de fleste)

hehe yep.. kender jeg også... Hvad hedder din datter.. har hun gået i alsønderup? måske min lillebror kender hende, han er 20...

Anmeld

27. december 2012

TNBC

ano14316 skriver:

done

Tak.

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

hehe yep.. kender jeg også... Hvad hedder din datter.. har hun gået i alsønderup? måske min lillebror kender hende, han er 20...

Vi boede jo kun i Tulstrup i nogle år  Nej hun gik sidste år på Ålholmskolen ?  Hun hedder Michelle Holm Clausen , hun kender alle så de burde da næsten kende hinanden ..  Vi boede på Brunebjerg ..  Kan du ik lige tjekke brormands venneliste på face ;D  Måske hun er på .. Nu bliver jeg da helt nysgerrig . Lille verden

Anmeld

27. december 2012

TNBC

ano14316 skriver:

done

Fin..men har ik råd til den.

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Vi boede jo kun i Tulstrup i nogle år  Nej hun gik sidste år på Ålholmskolen ?  Hun hedder Michelle Holm Clausen , hun kender alle så de burde da næsten kende hinanden ..  Vi boede på Brunebjerg ..  Kan du ik lige tjekke brormands venneliste på face ;D  Måske hun er på .. Nu bliver jeg da helt nysgerrig . Lille verden

ikke direkte.. men Asbjørn (min bror) har nogen fælles venner med hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.