gjorde sq et godt køb idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

Det er fordi det er helt nyt at det er blevet helt sikkert... ja faktisk idag.. har vi sagt endeligt ja.. 

Nårh. Men det er da dejligt for jer... Ingen biler kørt fast halvvejs hjemme ad egen vej, masser af varme i lind og fast strøm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

Nårh. Men det er da dejligt for jer... Ingen biler kørt fast halvvejs hjemme ad egen vej, masser af varme i lind og fast strøm

Stort set i hvertfald.. det bliver skønt ikke at skulle tænke på hvordan vejen ser ud... det er stadig med brænde ovn, men der er dog el, så man kan holde frostfrit når man ikke er hjemme... 

en dejlig stor have med et stort drivhus.

Og ingen mærkelig gamle sære damer med sære idéer, ingen dyr der ikke er mine det forventes at jeg passer, ingen der roder i min skrældespand og bagefter skælder ud fordi jeg smider affald ud.. eller brokker sig over at vi fylder for meget i skrældespanden pga bleer.. eii jeg kunne blive ved.. 

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

Skønt når udsalg rammer på rette sted   Ved ikke om jeg har spurgt før , men bor du i Hillerød nu ??

Jeg bor nemlig i Hillerød ,,  Så ville lige høre hvor du boede ..

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Skønt når udsalg rammer på rette sted   Ved ikke om jeg har spurgt før , men bor du i Hillerød nu ??

Jeg bor nemlig i Hillerød ,,  Så ville lige høre hvor du boede ..

Ja.. eller lidt uden for Hillerød.. i Alsønderup..

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

Ja.. eller lidt uden for Hillerød.. i Alsønderup..

Årh ok , jeg boede i Tulstrup indtil for 2 år siden  Hvor skal i flytte hen ?  Har i sønnike i Tulstrup eller Alsønderup børnehus ?

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Årh ok , jeg boede i Tulstrup indtil for 2 år siden  Hvor skal i flytte hen ?  Har i sønnike i Tulstrup eller Alsønderup børnehus ?

nåhh ej hvor sjovt.. hvor gammel er du? og må jeg spørger hvad du hedder IRL?
Han går i Rønnehuset i Alsønderup, og vi flytter ud til Lykkesholm.. 

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

nåhh ej hvor sjovt.. hvor gammel er du? og må jeg spørger hvad du hedder IRL?
Han går i Rønnehuset i Alsønderup, og vi flytter ud til Lykkesholm.. 

Jeg er en gammel kone  lige fyldt 40 . Tanja , vi havde Alexander i Tulstrup børnehus det første år .. Gik mange ture til Alsønderup købmanden i min barsel   Lykkesholm er også hyggeligt , har haft en del venner derude i mine unge dage .. Men også lidt langt fra alting .. Får min bil lavet ind i mellem i Alsønderup , lige i svinget på en gård , kender du det sted ?

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er en gammel kone  lige fyldt 40 . Tanja , vi havde Alexander i Tulstrup børnehus det første år .. Gik mange ture til Alsønderup købmanden i min barsel   Lykkesholm er også hyggeligt , har haft en del venner derude i mine unge dage .. Men også lidt langt fra alting .. Får min bil lavet ind i mellem i Alsønderup , lige i svinget på en gård , kender du det sted ?

Ja.. har bået i huset der ligger inden gården da jeg var barn.. kender også ham der laver din bil..  

Ja der er lige et par år imellem.. hihi.. mmen jeg er opvokset i alsønderup og ar aldtid haft min vennekreds heromkring..  

Hvor bor du henne nu?

Anmeld

27. december 2012

Lady Marion <3

ano14316 skriver:

Ja.. har bået i huset der ligger inden gården da jeg var barn.. kender også ham der laver din bil..  

Ja der er lige et par år imellem.. hihi.. mmen jeg er opvokset i alsønderup og ar aldtid haft min vennekreds heromkring..  

Hvor bor du henne nu?

Nææ hvor morsomt   Måske du kender min datter  i er nogenlunde samme alder , hun bliver 20 om en uge .. Jeg bor på fredensborgvej lige ved skovgrillen , ( kender de fleste)

Anmeld

27. december 2012

TNBC

ano14316 skriver:

det har vi ja.. så lækkert, men det er kun 50 kvm. så der skal virkelig spares plads..  så vi har sat alt hvad vi har der fylder til salg..

så hvis nogen magler højttalere,forstærker, computer, vinterdæk, skrivebord, puslekommode ect. så skriv endelig...

Jeg har iøvrigt bukserne på fra dig og toppen, jeg er bare så glad for det!!!  

Hvad er det for en computer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.