gjorde sq et godt køb idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. december 2012

ano14316

Vi skal flytte til noget væsentlig mindre så vi havde snakket om at prøve at finde et billigt væghængt puslebord.. så havde kigget på dba, men synes folk vil have mere for dem end vi har.. 

Så fik vi et gavekort til babysam fra min far (selvom jeg HADER babysam, men bruges skal sådan et jo) så i morges gik jeg ligei nd på hjemmesiden og så at de satme havde Troll væghængt puslebord på køtilbud til 500 kr. Så jeg kaster mig i bilen og kører afsted og er så heldig at få et, og ikke bare et væghængt bord, men lige præcis det jeg aller aller heslt ville have. 

Jeg er bare så glad..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Nettemor

Ej hvor dejligt!

Har I fundet noget billigere at bo i? Eller leder I stadig?

Anmeld

27. december 2012

banana3

ano14316 skriver:

Vi skal flytte til noget væsentlig mindre så vi havde snakket om at prøve at finde et billigt væghængt puslebord.. så havde kigget på dba, men synes folk vil have mere for dem end vi har.. 

Så fik vi et gavekort til babysam fra min far (selvom jeg HADER babysam, men bruges skal sådan et jo) så i morges gik jeg ligei nd på hjemmesiden og så at de satme havde Troll væghængt puslebord på køtilbud til 500 kr. Så jeg kaster mig i bilen og kører afsted og er så heldig at få et, og ikke bare et væghængt bord, men lige præcis det jeg aller aller heslt ville have. 

Jeg er bare så glad..!!

Fantastisk - lidt heldig har man da lov til at være

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Nettemor skriver:

Ej hvor dejligt!

Har I fundet noget billigere at bo i? Eller leder I stadig?

det har vi ja.. så lækkert, men det er kun 50 kvm. så der skal virkelig spares plads..  så vi har sat alt hvad vi har der fylder til salg..

så hvis nogen magler højttalere,forstærker, computer, vinterdæk, skrivebord, puslekommode ect. så skriv endelig...

Jeg har iøvrigt bukserne på fra dig og toppen, jeg er bare så glad for det!!!  

Anmeld

27. december 2012

ano14316

banana3 skriver:

Fantastisk - lidt heldig har man da lov til at være

Ja. det tør da siges... det er jo den sammen pris som noget af det billige jeg har fundet brugt

Anmeld

27. december 2012

Nettemor

ano14316 skriver:

det har vi ja.. så lækkert, men det er kun 50 kvm. så der skal virkelig spares plads..  så vi har sat alt hvad vi har der fylder til salg..

så hvis nogen magler højttalere,forstærker, computer, vinterdæk, skrivebord, puslekommode ect. så skriv endelig...

Jeg har iøvrigt bukserne på fra dig og toppen, jeg er bare så glad for det!!!  

Ej hvor dejligt for jer. Så er der lys for enden af tunnelen ?

Jeg er bare glad for du kan bruge det. Og det er ikke brugt meget, Max 2 gange..

Anmeld

27. december 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

Jeg er bare så glad..!!

tillykke..... Til tider kunne jeg godt ønske mig jeg havde valgt et væghængt puslebord... så havde jeg måske ikke haft så mange kvaler med hvordan min stue skal indrettes efter bordet kommer væk.... For jeg burde jo virkelig tage mig sammen og få det væk hehe.....

Anmeld

27. december 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

tillykke..... Til tider kunne jeg godt ønske mig jeg havde valgt et væghængt puslebord... så havde jeg måske ikke haft så mange kvaler med hvordan min stue skal indrettes efter bordet kommer væk.... For jeg burde jo virkelig tage mig sammen og få det væk hehe.....

hehe sådan kan man også det på det hehe.. 

jeg her ellers også været glad for puslekommoden.. den er så stabil og tryg..  men det lbiver ikke plads..

Anmeld

27. december 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

hehe sådan kan man også det på det hehe.. 

jeg her ellers også været glad for puslekommoden.. den er så stabil og tryg..  men det lbiver ikke plads..

Og så har du glemt at fortælle at i skal flytte hrmpf!!! Og du har endda næsten lige været her

Anmeld

27. december 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

Og så har du glemt at fortælle at i skal flytte hrmpf!!! Og du har endda næsten lige været her

Det er fordi det er helt nyt at det er blevet helt sikkert... ja faktisk idag.. har vi sagt endeligt ja.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.